English

رئال‌ مادرید می‌تواند قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان شود

ایسکو: تیم زیدان به بازی مقابل رقبای سخت عادت کرده است

هافبک اسپانیایی کهکشانی‌ها نسبت به قهرمانی این تیم در دو تورنمنت مختلف فصل جاری ابراز امیدوار کزد.

ایسکو: تیم زیدان به بازی مقابل رقبای سخت عادت کرده است

به گزارش خبرگزاری موج، رئال‌ مادرید در حال حاضر با انجام یک بازی کمتر و با دو امتیاز برتری نسبت به بارسلونا، صدرنشین لالیگای اسپانیاست و شانس بالایی برای تصاحب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها برای اولین بار از سال 2012 دارد. شاگردان زین‌الدین همچنین در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بایرن مونیخ بروند و این شانس را دارند که در این رقابت‌ها هم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.

ایسکو در گفت‌وگو با روزنامه ورزشی «مارکا» اسپانیا گفت: ما وارد مقطع خوبی از فصل می‌شویم که شانس رسیدن به اهداف‌مان را داریم. ما ترکیبی داریم که قادر به قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپاست. این تیمِ رئال به بازی مقابل رقبای سخت عادت کرده است و البته به این آگاه هستیم که این می‌تواند همانند یک قمار برای ما باشد. به هر حال ما هیچگاه انگیزه خود را از دست نمی‌دهیم.

هافبک اسپانیایی سفیدپوشان مادریدی که این فصل آن طور که باید توسط زین‌الدین زیدان به بازی گرفته نشده، در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: ما تمایل زیادی داریم که عناوین قهرمانی را برای هواداران‌مان به ارمغان بیاوریم و آنها را با این کارمان خوشحال کنیم.

رئال‌ مادرید در پی پایان یافتن بازی‌های رده ملی، عصر روز یکشنبه در چارچوب مسابقات لالیگای اسپانیا میزبان دپورتیوو آلاوس است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه