English

«شواین اشتایگر» فرصت خداحافظی مناسب در یونایتد را نداشت

هافبک سابق «شیاطین سرخ» می گوید که روزهای خوبی در «اولدترافورد» داشته است اما نتواست با هم تیمی هایش خداحافظی مناسبی کند.

«شواین اشتایگر» فرصت خداحافظی مناسب در یونایتد را نداشت

به گزارش خبرگزاری موج، «باستین شواین اشتاگر» سال 2015 از بایرن مونیخ به منچستریونایتد پیوست تا زیر نظر «لوئیس فان خال» سرمربی وقت یونایتد کار کند، اما بعد از اینکه «ژوزه مورینیو» هدایت «شیاطین سرخ» را به عهده گرفت وی حتی در یک بازی از لیگ برتر هم به میدان نرفت تا سرانجام هفته گذشته به صورت رسمی به باشگاه شیکاگو فایر در لیگ MLS آمریکا ملحق شود.

با این حال شواین اشتایگر ادعا می کند دوران خوبی در «اولدترافورد» داشته است و خداحافظی نکردنش با تیم و کادر فنی به این دلیل بوده است که تمرکز آنها را برای بازی مقابل میلدزبرو بر هم نزند.

او روز چهارشنبه در مراسم معارفه خود، به رسانه ها گفت: آسان نبود چون کمی دیر تصمیم گرفتم، در نتیجه خداحافظی مناسبی با تیم نداشتم. آنها روز یکشنبه یک بازی خارج از خانه داشتند، پس واقعاً نمی توانستم به آنها بگویم زیرا نمی خواستم حواسشان به من باشد.

می خواستم تمرکزشان روی بازی باشد. خیلی خوشحال شدم که پیروز آن بازی شدند. آنجا دوران خوبی داشتم، به خصوص با هم تیمی هایم و کارکنان آنجا. دوست داشتم خودم را به چالش بیاندازم. این فرصت بزرگی برای به چالش انداختن خودم است. می دانم که نتایج دو سال آخر خیلی خوب نبودند ولی می توانم‌ چشم انداز مثبتی را حس کنم. می توانم حس کنم که اتفاقی‌ در حال رخ دادن است و من می خواهم به این باشگاه کمک کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی