English

والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا - میانمار

شکست ایران مقابل کره‌جنوبی در گام نخست

تیم والیبال نوجوانان ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا مغلوب کره‌جنوبی شد.

شکست ایران مقابل کره‌جنوبی در گام نخست

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم والیبال نوجوانان ایران در نخستین مسابقه خود در یازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان از ساعت 12 به وقت تهران به مصاف کره‌جنوبی رفت.

شاگردان محمد وکیلی در ست‌های اول تا سوم این مسابقه با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 21 و 25 بر 21 مغلوب کره‌جنوبی شدند تا در نخستین گام امتیازی به دست نیاورند.

وی یو هونگ (چین تایپه) و وانگ یون (چین) به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند. کادر فنی تیم ایران در چند امتیاز نسبت به قضاوت این داوران اعتراض کردند.

ترکیب شروع کننده تیم ایران برابر کره جنوبی، امیر محمد فلاحت‌خواه، مرتضی شریفی، مهدی جلوه، علی طبری، احسان دانش‌دوست، امیر حسین توخته و محمدرضا حضرت‌پور بودند.

پارک وونگیل سرمربی تیم نوجوانان کره‌جنوبی نیز از دونگ هیوک ایم، ایکیی چو (کاپیتان)، هیون جین هام، سون جسن لیم، یون لی، تایجون جیونگ و کیونگ مین پارک (لیبرو) در ابتدای این مسابقه استفاده کرد.

کره‌جنوبی در نخستین روز این رقابت‌ها موفق به شکست 3 بر صفر بنگلادش شد و با پیروزی برابر ایران، 6 امتیازی شد و در صدر جدول گروه دوم دور مقدماتی قرار گرفت.

بازیکنان تیم‌های استرالیا و هنگ‌کنگ از جمله تماشاگران حاضر در سالن اصلی و دیدار تیم های ایران و کره جنوبی بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی