English

اردوی آمادگی تیم ملی ورزش پهلوانی کشور در اراک آغاز شد

اراک- رئیس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی گفت: دومین مرحله اردوی تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای کشور با هدف گزینش نفرات برتر برای رقابت های 2017باکو، روز دوشنبه در اراک آغاز شد.

اردوی آمادگی تیم ملی ورزش پهلوانی کشور در اراک آغاز شد

تیمور همتی در گفت و گو با خبرگزاری موج اظهار داشت: دومین مرحله اردوی تیم ملی ورزش پهلوانی و زورخانه ای کشور با شرکت 14 ورزشکار با هدف گزینش نفرات برتر برای اعزام به رقابت های کشورهای اسلامی 2017 در باکو، به میزبانی اراک آغاز شد.

رئیس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی افزود: مصطفی مفیدی و نیکان شمسی از مرکزی، پژمان سکونتی، امین میرزایی و مبین زیبالقا از کردستان، محمدحسین حاجی صادقی و امیر موذنی از اصفهان، سید سجاد موسوی از همدان، علی جلیل جو از البرز، سید امیرحسین حاجی الحسینی از کرمان، سید جلال صالحی از چهار محال و بختیاری، مهرداد فیض حری و بابک جعفری از کرمانشاه و محسن گلستانی زاده از خراسان رضوی ملی پوشان حاضر در این مرحله از اردو هستند.

همتی خاطرنشان کرد: همچنین سجاد صادقی از کرمانشاه به عنوان مرشد و علیرضا غلامی از کردستان به عنوان مربی در این اردو حضور دارند.

وی تصریح کرد: دومین مرحله اردوی آمادگی اتنخابی تیم ملی پهلوانی وزورخانه ای کشور تا دوازدهم فروردین ماه در اراک ادامه دارد.

به گفته رئیس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی، در پایان نفرات نهایی توسط شورای فنی فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای گزینش شده و زیر نظر مربیان تیم ملی به منظور آمادگی هرچه بیشتر برای حضور در رقابت های کشورهای اسلامی 2017 باکو به تمرین خواهند پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی