English

سایت فیفا: ایران به دنبال صعود زودهنگام به جام جهانی روسیه

سایت فیفا در آستانه دیدار ایران و چین به استقبال این دیدار حساس رفته است.

سایت فیفا: ایران به دنبال صعود زودهنگام به جام جهانی روسیه

به گزارش خبرگزاری موج، دو تیم ایران و چین فردا سه شنبه در ورزشگاه آزادی برابر هم به میدان خواهند رفت. هر دو تیم با برد در بازی قبلی خود با روحیه بالا به استقبال این دیدار می‌آیند.

سایت فیفا درباره بازی های سه شنبه در قاره آسیا نوشت: تیم ملی ایران امیدوار است بتواند با برتری برابر چین گام بلندی برای رسیدن به جام جهانی روسیه بردارد. ایران که رسیدن به جام جهانی روسیه را نزدیک تر از همیشه می بیند، به امید یار دوازدهم خود است و به همین خاطر فدراسیون فوتبال این کشور دیدار برابر چین را رایگان اعلام کرده است. در صورتی که ایران بتواند دیدار با چین را با برد به پایان برساند و کره و ازبکستان نیز برابر رقیبان خود شکست بخورند، ایران به جام جهانی می رسد.

ایران امیدوار است رکورد 100 درصد برد در خانه در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی را برای یک بازی دیگر تمدید کند و بتواند 3 امتیاز دیدار برابر چین را به دست بیاورد. ایران با هدایت کارلوس کی روش یکی از آسان ترین صعود های خود را به جام جهانی تجربه می کند. هر چند ایران همراه استرالیا دو تیم بدون شکست این رقابت ها هستند ولی ایران تنها تیمی است که بدون گل خورده به کارش در این رقابت ها ادامه می دهد.

در طرف مقابل، چینی‌ها با برد روحیه بخش برابر کره جنوبی آماده این دیدار شدند و شرایط خیلی خوبی دارند تا بتوانند روند رو به رشد خود را با هدایت مارچلو لیپی سرمربی نامدار ایتالیایی خود ادامه دهند.

در 21 دیدار قبلی دو تیم، ایران با 11 برد و 6 تساوی عملکرد به مراتب بهتری داشته است و همین روحیه ملی پوشان ایرانی را برای این دیدار بالا می برد و از جنبه روانی به ایران برتری می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی