English

آغاز پنجمین اردوی تیم ملی روئینگ مردان در مریوان

پنجمین مرحله از اردوی تیم ملی روئینگ مردان کشور از روز یکشنبه 6 فروردین ماه در دریاچه زریبار مریوان آغاز شد.

آغاز پنجمین اردوی تیم ملی روئینگ مردان در مریوان

به گزارش خبرگزاری موج، تیم ملی روئینگ مردان کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان از روز یک شنبه 6 فروردین ماه در دریاچه زریبار مریوان فعالیت خود را آغاز کردند.

پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ مردان کشور برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی 2017 با حضور 12 قایقران تا روز 27 فروردین ماه در دریاچه زریبار برگزار می‌شود.

در بخش جوانان شیرزاد قادری از کردستان میلاد الله وردیان و رضا قهرمانی از آذربایجان غربی، امیرحسین محمودپور از گیلان و در رده بزرگسالان کژوان سلیمی از کردستان، عاقل حبیبیان و افشار حیدری از آذربایجان غربی، خشایار عباس آبادی و امیر آقازاده از تهران، پیام مطاعی از کرمانشاه، سیدمجتبی شجاعی و بهمن نصیری از زنجان پاروزنان حاضر در این مرحله از اردو هستند.

کژوان سلیمی و شیرزاد قادری 2 قایقران مریوانی در آبان ماه سال گذشته به رقابت‌های روئینگ جوانان آسیا در کشور تایلند اعزام شدند که کژوان سلیمی توانست نشان نقره بخش چهار نفره را از آن خود کند.

گفتنی است، سهیل فضل وزیری رئیس هیات قایقرانی استان کردستان به عنوان سرپرست، قاسم بختیاریان مدیر اجرائی، طاهر کبوتری مربی و اتابک پیشیار به عنوان کمک مربی اعضای کادر فنی این تیم هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه