English

انتقاد تند رسانه چینی از زمین کمپ‌ تیم‌های ملی/ این زمین به درد بیسبال هم نمی‌خورد!

سایت چینی پیپل زمین چمنی که در اختیار شاگردان لیپی برای تمرین قرار گرفته را مورد انتقاد قرار داد.

انتقاد تند رسانه چینی از زمین کمپ‌ تیم‌های ملی/ این زمین به درد بیسبال هم نمی‌خورد!

به گزارش خبرگزاری موج، سایت چینی پیپل نوشته است: تیم ملی فوتبال چین پس از پرواز 8 ساعته به تهران رسید و فاصله نیم‌ساعته با خودرو تا محل اقامت خود داشت، البته اعضای تیم ملی فوتبال چین از زمین چمن تمرین خود اصلا راضی نیستند. زمینی ناهموار و پر از گودال که این حرکت تیم میزبان را می‌توانیم به خارج کردن دیسک حریف تشبیه کنیم.

در ادامه این خبر سایت چینی آمده است: کیفیت چمن زمین آکادمی تیم‌های ملی فوتبال ایران بسیار بد است. پر از حفره و آب است و اعضای تیم ملی چین شگفت‌زده شدند. حتی این زمین شرایط مناسبی برای بازی بیسبال را هم ندارد! تمرین تیم ملی چین تحت‌تاثیر کیفیت بد زمین چمن قرار گرفته و توپ مدام در حال پریدن بود.

سایت پیپل در ادامه از ارائه درخواست کادر فنی تیم ملی چین به فدراسیون فوتبال ایران جهت تغییر زمین تمرین و جایگزین کردن زمین بهتری خبر داد و نوشت: چینی‌ها چند زمین دیگر را هم دیده بودند اما کیفیت آنها ناامیدکننده است.

سایت چینی در خاتمه نوشته است: شاگردان لیپی امروز (دوشنبه) در زمین چمن ورزشگاه آزادی تهران تمرین می‌کند که حتی شرایط بهتری نسبت به ورزشگاه لی‌هونگ چانگشای چین دارد.

تیم‌های ملی ایران و چین ساعت 16:30 دقیقه فردا (سه‌شنبه) در بازی هفته هفتم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در گروه A آسیا در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند. ایران با 14 امتیاز صدرنشین گروه A است و چین 5 امتیازی رتبه پنجم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه