English

کارشناس داوری فوتبال:

داور هنگ‌کنگی در حد و اندازه بازی ایران و قطر نبود/ بازیکن قطر باید اخراج می‌شد

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: داور هنگ‌کنگی در حد و اندازه بازی ایران و قطر نبود.

داور هنگ‌کنگی در حد و اندازه بازی ایران و قطر نبود/ بازیکن قطر باید اخراج می‌شد

به گزارش خبرگزاری موج نوذر رودنیل اظهار کرد: به عنوان عضوی از خانواده بزرگ فوتبال برد شیرین تیم ملی ایران در مقابل تیم ملی قطر را به ملت ایران تبریک می‌گویم.

وی گفت: داوران هنگ‌کنگی برای این بازی حساس خیلی ضعیف بودند به طوری که دقیقه 4 و دقیقه 14 خطاهایی را که بازیکن شماره 13 قطر انجام داد باید اخطار اول و اخطار دوم را می‌گرفت و اخراج می‌شد.

رودنیل افزود: دقیقه 34 کمک 2 برای گرفتن آفساید عجله کرد، دقیقه 45 بازیکن شماره 3 قطر خطایی را که انجام داد باید اخطار می‌گرفت، دقیقه 51 کار خوب کمک یک باعث شد که گل ایران به ثمر برسد و به درستی ادامه بازی داد زیرا آفساید نبود.

وی گفت: دقیقه 68 خطای غفوری در محوطه جریمه خوشبختانه از چشم داور دور ماند و دقیقه 72 در محوطه جریمه ایران به درستی ادامه بازی داد.

این کارشناس داوری فوتبال گفت: دقیقه 90 بازیکن 23 قطر مستحق دریافت اخطار بود، دقیقه 2+90 کرنر به نفع ایران اعلام نشد و در اواخر نیمه دوم چند خطای مسلم برای تیم ایران اعلام نکرد و 6 دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم زیاد بود 4دقیقه باید اعلام می‌شد، اخطارهای که داده شد صحیح بود و خطاهایی که گرفته شد درست بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه