English

نوجوانان والیبالیست راهی میانمار شدند

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا راهی میانمار شد.

نوجوانان والیبالیست راهی میانمار شدند

به گزارش خبرگزاری موج، یازدهمین دوره مسابقه های والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال آسیا و انتخابی جهان از 8 تا 16 فروردین به میزبانی شهر «نایپیداو» کشور میانمار برگزار می شود.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ساعت 12 و 30 دقیقه ظهر امروز (جمعه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی کشور میانمار شد.

کاروان اعزامی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ابتدا به دوحه قطر می رود و پس از 6 ساعت توقف در این فرودگاه، با پرواز دیگری راهی شهر یانگوم میانمار می شود.

ملی پوشان ایران از شهر یانگوم با اتوبوس راهی شهر «نایپیداو» میزبان رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا می شوند.

مرتضی شریفی، امیرمحمد فلاحت خواه، امیرحسین توخته، محمدحسین راستی، مهدی جلوه، علی طبری، احسان دانش دوست، سهیل کمال آبادی، حسین سلیمان اهری، محمدرضا حضرت پور، مهدی جعفروند و محمدرضا طهماسبی 12 بازیکن اعزامی به این رقابت ها هستند.

سید علیرضا دریابیگی به عنوان سرپرست، محمد وکیلی (سرمربی)، غلامرضا مومنی مقدم، علیرضا طلوع کیان و حمید جعفرزاده (مربیان)، رضا نصیری (فیزیوتراب)، مجید عباس خواه (ماساژور)، محمد امین شاکری (آنالیزور) و سید محمدکاظم واعظ موسوی به عنوان رواشناس تیم ملی والیبال نوجوانان را در رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا همراهی می کنند.

همچنین احمد سرمست داور بین المللی والیبال ایران، برای قضاوت در رقابت های قهرمانی آسیا تیم ملی والیبال نوجوانان ایران را همراهی می کند.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دور مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا با تیم های کره جنوبی و بنگلادش در گروه دوم همگروه است.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای حضور در این رقابت ها، تمرینات خود را از دهم مهرماه با دعوت 31 بازیکن آغاز کرد و پس از برگزاری 10 اردوی داخلی و یک اردوی برون مرزی راهی این مسابقه ها می شود.

والیبال نوجوانان ایران با هفت قهرمانی در قاره کهن آسیا که شش عنوان آن از سال 2005 تا 2014 به صورت متوالی به دست آمده است، عنوان پرافتخارترین کشور رقابت های قهرمانی آسیا را در پرونده کاری دارد و تیم ایران در میانمار نهمین حضور خود در این رقابت ها را تجربه می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی