English

بائوسا:

آرژانتین وابسته به مسی نیست

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر شیلی راضی و خشنود است. او تاکید کرد که آلبی سلسته وابسته به مسی نیست.

آرژانتین وابسته به مسی نیست

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از فورفورتو، تیم ملی فوتبال آرژانتین در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه میزبان شیلی بود و توانست با تک گلی که لیونل مسی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند سه امتیاز حساس را به دست آورد.
آرژانتین با این پیروزی که به دست آورد 22 امتیازی شد و با 8 امتیاز اختلاف نسبت به برزیل صدرنشین در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت.
با وجود آنکه مسی در این دیدار هم ناجی آرژانتین شد و تک گل بازی را به ثمر رساند اما بائوسا در نشست خبری بعد از بازی تاکید کرد که آلبی سلسته تنها در مسی خلاصه نمی شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: فکر نمی کنم که آرژانتین تنها در مسی خلاصه شود و ما تنها به این بازیکن متکی باشیم. بازی گروهی خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به پیروزی رسیدیم. بازی به بازی در حال بهتر شدن هستیم.
او ادامه داد: بسیار خوشحالم چرا که در یک بازی بزرگ به پیروزی رسیدیم. شیلی تیم بسیار خوب و با کیفیتی است و بازی کردن برابر این تیم اصلا آسان نیست. بازی آنگونه که می خواستیم تمام شد و امیدوارم که در دیدارهای بعدی هم عملکرد بهتری از خود نشان دهیم. برابر تیم بزرگی به پیروزی رسیدیم و من از عملکرد بازیکنان رضایت دارم. براین باور هستم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه