English

تبعیض FIFA و AFC علیه ایران؛ سوریه - ازبکستان در هنگ جبات

دیدار تیم‌های ملی سوریه و ازبکستان در انتخابی جام جهانی روسیه، به جای "باتلاق" تانکو عبدالرحمان در ورزشگاه خوب "هنگ جبات" مالزی برگزار می‌شود.

تبعیض FIFA و AFC علیه ایران؛ سوریه - ازبکستان در هنگ جبات

به گزارش خبرگزاری موج، از هفته ششم مسابقات انتخابی جام جهانی ٢٠١٨ روسیه، تیم‌های ملی سوریه و ازبکستان در ورزشگاه هنگ جبات مالزی به میدان می‌روند. بازی قبل سوریه مقابل ایران و در ورزشگاه تانکو عبدالرحمان بود که شباهت بسیاری به باتلاق داشت تا یک زمین فوتبال و همین موضوع موجب تساوی بدون گل دو تیم شد و ایران نتوانست سه امتیاز بازی را کسب کند.
پیش از برگزاری بازی ایران و سوریه، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در نامه‌هایی اعتراض خود به وضعیت چمن ورزشگاه عبدالرحمان را به گوش کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون جهانی فوتبال رسانده بود اما آن‌ها نظر دیگری داشتند تا اینکه آن بازی به هر شکل ممکن در ورزشگاه عبدالرحمان برگزار شد.
پس از بازی ایران و سوریه هم فدراسیون فوتبال ایران برگزاری بازی‌های باقی‌مانده سوریه مقابل رقیبانش در ورزشگاه عبدالرحمان را خواستار شد تا شرایط برای همه یکسان باشد اما با برگزاری بازی سوریه و ازبکستان در ورزشگاه هنگ جبات، به نظر می‌رسد AFC و FIFA کماکان به تبعیض‌های خود علیه ایران ادامه می‌دهند.
در حالی که ازبکستان رقیب ایران برای صعود به جام جهانی است و تنها دو امتیاز کم‌تر از شاگردان کی‌روش دارد، از شانس زیادی برای شکست سوریه در این ورزشگاه برخوردار است.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی