English

گریزمان: رئال‌مادرید، بارسلونا؟ چرا که نه؟

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال اتلتیکومادرید نسبت به پیوستن به قرمز و سفیدپوشان پایتخت اسپانیا ابراز تمایل کرد.

گریزمان: رئال‌مادرید، بارسلونا؟ چرا که نه؟

به گزارش خبرگزاری موج، آنتوان گریزمان می‌گوید فرصت بازی برای تیم‌هایی مانند رئال‌مادرید و بارسلونا چیزی نیست که بتواند چشمان خود را به روی آن ببندد.

مهاجم فرانسوی روخی‌بلانکو که تابستان سال گذشته شایعاتی فراوانی درباره احتمال پیوستنش به منچستریونایتد وجود داشت، به نشریه اکیپ گفت: من قصد ترک اتلتیکومادرید را برای پیوستن به تیم‌هایی مانند پاری‌سن‌ژرمن، تیم‌های سوپرلیگ چین، MLS، روسیه یا کشورهای دیگر ندارم. بارسلونا یا رئال مادرید؟ چرا که نه. بازی برای تیم‌های بزرگی مانند آنها آرزوی هر بازیکنی است اما در حال حاضر من نمی‌توانم خودم را در حال بازی در بارسلونا یا رئال تصور کنم. من از زندگی‌ام در اسپانیا راضی‌ام.

برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که شرط گریزمان برای ماندن در اتلتیکومادرید تمدید قرارداد دیه‌گو سیمئونه، سرمربی این تیم است. مهاجم 25 ساله تیم دوم شهر مادرید اما این موضوع را رد کرد.

او تأکید کرد: خیر، اینطور نیست. او هم سرانجام یک روز خواهد رفت. تابستان سال گذشته اما من با او تماس گرفتم تا ببینم که آیا می‌ماند یا می‌رود. او برنامه‌هایش برای این فصل را برایم توضیح داد و گفت که از من می‌خواهد بمانم و این حرفش مرا خوشحال کرد. با این حال می‌دانم که یک روز ما باید از هم جدا شویم.

گریزمان در نهایت اعتراف کرد که برای او کسب افتخارات تیمی مهمتری از بردن جوایز فردی است. او عنوان کرد: جوایز فردی هم مهم هستند اما کسب آنها در جایی که بازیکنانی مانند لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو هستند، سخت است. من ترجیح می‌دهم که قهرمان یورو یا جام جهانی شوم تا اینکه توپ طلا را ببرم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه