English

اعتماد به نفس راز موفقیت ماست

پدرو: هنوز قهرمان قطعی جزیره نیستیم

مهاجم اسپانیایی چلسی که زیر نظر کونته به روزهای اوجش بازگشته با وجود اختلاف امتیاز فراوان با تیم‌های دیگر اظهار داشت: هنوز زمان زیادی مانده و باید تا انتها تلاش کنیم.

پدرو: هنوز قهرمان قطعی جزیره نیستیم

به گزارش خبرگزاری موج، سال 2015 چلسی تحت هدایت مورینیو برای خرید ستاره کاتالونیایی اقدام کرد. پدرو که پس از ورود سوارس و نیمار به یک نیمکت‌نشین بدل شده بود با ارزش 19 میلیون پوند راهی لندن شد.

در فصل پیش، ناکامی چلسی باعث شد نتواند توانایی‌های خود را نشان دهد اما با ورود کونته به یکی از ستارگان اصلی آبی‌ها لقب گرفت و آمار خوبی به جا گذاشت.

ستاره اسپانیایی پس از 27 بازی، 11 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده است.

وی با وجود اینکه تیمش با تاتنهام و من‌سیتی 10 امتیاز اختلاف دارد، از قطعی نشدن قهرمانی لیگ گفت.

پدرو اظهار داشت: چلسی اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده و اکنون فاصله خوبی با دیگر رقیبان دارد، ولی هنوز راه زیادی مانده و باید تا اتنها تلاش کنیم.

مهاجم سابق بارسلونا گفت: رویایم قهرمانی در انگلیس است. امیدوارم این اتفاق افتاده اما بازی‌های سختی مانده و اکنون باید استوک روبه‌رو شویم. تیمی که بازیکنان قدرتمندی دارد و بسیار خوب بازی می‌کند.

وی ادامه داد: کونته بازیکنان را خیلی خوب آماده می‌کند. از لحاظ ذهنی ما را تغییر داده و اعتماد به نفسمان را بالا برده است. شاید این نکته، راز اصلی موفقیت چلسی بوده است، زیرا همیشه برای پیروزی آماده شده‌ایم.

چلسی امروز ساعت 18:30 میهمان استوک در ورزشگاه «Bet365» است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه