English

واکنش گواردیولا بعد از ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا

سرمربی منچستر سیتی از ناکامی در دیدار برابر موناکو ناراحت است. او تاکید کرد که هدف او قهرمانی با فیروزه ای پوشان در لیگ قهرمانان اروپا بود.

واکنش گواردیولا بعد از ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از اسکای اسپورت، منچسترسیتی در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه سه بر یک برابر موناکو تن به شکست داد تا با توجه به پیروزی 5 بر 3 در دیدار رفت، از دور رقابت‌ها حذف شود.

پپ گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت: در نیمه نخست بسیار بد بازی کردیم و گویی در زمین نبودیم اما در نیمه دوم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادیم و از همه نظر خوب بودیم. بدون شک از این شکست درس خواهیم گرفت.

او ادامه داد: تیمی در اختیار دارم که بازیکنان آن تجربه زیادی در لیگ قهرمانان اروپا ندارند. طبیعی است که با چنین مشکلاتی هم روبه‌رو شویم. اگر از فرصت‌های خود در نیمه دوم به خوبی استفاده می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم و به دور بعد صعود کنیم. بسیار ناراحت هستم. نباید این‌گونه از دور رقابت‌ها کنار می‌رفتیم. برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به اینجا آمده بودم. تلاش کردیم اما موفق نشدیم. به تلاش ادامه خواهیم داد و ناامید نمی‌شویم.

گواردیولا در پایان سخنانش گفت: به تیم موناکو به خاطر بازی خوبی که به نمایش گذاشت، تبریک می‌گویم. آنها نشان دادند تیم باکیفیتی هستند. دیگر باید این رقابت‌ها را فراموش کنیم و روی لیگ جزیره تمرکز داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه