English

کلوپ: این اولین برد کثیف ما در این فصل بود

سرمربی آلمانی لیورپول عنوان کرد برد برابر برنلی اولین برد کثیف قرمزهای بندر لیورپول بود.

کلوپ: این اولین برد کثیف ما در این فصل بود

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از تلگراف، لیورپول موفق شد در هفته‌ بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس با نتیجه‌ دو بر یک برنلی را از پیش‌رو برداشت. در این بازی لیورپولی‌ها خیلی خوش شانس بودند که بازی را با برد به پایان رساندند چراکه تیم رقیب فوتبال خوبی به نمایش گذاشت.

یورگن کلوپ بعد از پیروزی تیمش در بازی برابر برنلی گفت‌: نتیجه‌ اهمیت زیادی برای ما داشت و توانستیم به آن دست یابیم. این اولین برد کثیف ما در این فصل بود. در شرایط عادی وقتی ما خوب بازی نمی‌کردیم، شکست می خوردیم ولی در این مسابقه خوب بازی نکردیم اما توانستیم سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کنیم. از این بابت خوشحالم. در پایان باید بگویم از اینکه چنین بازی‌هایی را می‌بریم، خوشحال هستم چون باید یاد بگیریم وقتی خوب بازی نمی‌کنیم هم پیروز میدان شویم. از کسب سه امتیاز خیلی خوشحال هستم و همین هم کافی است.

سرمربی لیورپول در ادامه‌ گفت‌: شروع خیلی بدی داشتیم. گلی که خوردیم، تمرکزمان را بر هم زد. تلاش کردیم بجنگیم و خیلی سریع واکنش نشان بدهیم و گل خورده را جبران کنیم. در نیمه دوم شرایط برای ما بهتر شد و چندین موقعیت گلزنی نیز داشتیم. اعتراف می‌کنم کمی خوش شانس بودیم. در بازی‌های قبل وقتی شکست می‌خوردیم، شبیه بازی با برنلی بازی می‌کردیم. خیلی تلاش کردیم مهاجمان برنلی را از دروازه‌ خودی دور نگه داریم ولی آنها با توپ‌های بلند و مستقیم خطرساز می‌شدند. در مجموع باید بگویم می‌توانستیم بهتر از این بازی کنیم.

سرمربی آلمانی لیورپول در پایان گفت‌: در این مقطع از فصل مهم نیست شما خوب بازی کنید. مهم این است بتوانید سه امتیاز بازی مسابقه را کسب کنید. 10 بازی دیگر تا پایان زمان داریم و باید حداکثر امتیازات را در بازی‌های پیش‌رو کسب کنیم و ببینیم که در پایان فصل در چه جایگاهی قرار خواهیم گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه