English

هیتسفلد: ژاکا می‌تواند جانشین مناسبی برای آلونسو در بایرن مونیخ باشد

سرمربی پیشین بایرن‌ مونیخ از هافبک سوئیسی توپچی‌های لندنی به عنوان گزینه مناسبی برای پر کردن جای خالی ژابی آلونسو از فصل آینده یاد کرد.

هیتسفلد: ژاکا می‌تواند جانشین مناسبی برای آلونسو در بایرن مونیخ باشد

به گزارش خبرگزاری موج، پس از اینکه ژابی آلونسو روز پنجشنبه اعلام کرد که درپایان فصل جاری به دوران حرفه‌ای خود پایان خواهد داد، رایزنی‌ها در خصوص جانشین این هافبک دفاعی اسپانیایی آغاز شده است.

اوتمار هیتسفلد، سرمربی پیشین تیم‌های بورسیا دورتموند و بایرن‌ مونیخ که سابقه سرمربیگری گرانیت ژاکا در تیم ملی فوتبال سوئیس را دارد، بر این باور است که هافبک سوئیسی توپچی‌های لندن گزینه مناسبی برای پر کردن جای خالی آلونسو است.

وی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان اظهار داشت: ژاکا می‌تواند به بوندس‌لیگا بازگردد، جایی که دوران موفقی را با بورسیا مونشن‌گلادباخ تجربه کرده بود. از آنجایی که پیش از پیوستن ژاکا به آرسنال، حضور این بازیکن را به بایرن‌مونیخ نسبت می‌دانند و با توجه به اینکه ژابی آلونسو در این تابستان بازنشسته خواهد شد، گرانیت ژاکا گزینه خوبی برای بایرنی‌ها می‌تواند باشد.

ژاکای 24 ساله در فصل جاری در 26 بازی از رقابت‌های مختلف برای آرسنال به میدان رفته و 3 گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه