English

فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا - مالزی

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با برتری مقابل تیم ملی امارات قهرمان مسابقات قهرمانی آسیا شد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رقابت‌های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا و انتخابی جام جهانی از 14 اسفند آغاز و امروز (21 اسفندماه) با دیدارهای رده بندی و فینال مسابقات پیگیری شد تا تکلیف تیم‌های اول تا سوم این رقابت‌ها مشخص شود.

در دیدار فینال قهرمانی آسیا تیم‌های ملی ایران و امارات به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار در نهایت ملی‌پوشان کشورمان با ارائه یک بازی پرقدرت و یکطرفه موفق شدند با نتیجه 7 بر 2 از سد تیم ملی امارات بگذرند و عنوان قهرمانی آسیا را کسب کنند.

در این دیدار برای تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان مسلم مسیگر (2 گل)، محمدعلی مختاری (2گل) ، پیمان حسینی، امیرحسین اکبری و سیدعلی ناظم گلزنی کردند.

تیم‌های ملی امارات و ژاپن با 2 عنوان قهرمانی آسیا پرافتخارترین تیم‌های آسیا بشمار می روند و ساحلی بازان ایران که در رنکینگ اول آسیا قرار دارد با شکست هر دو تیم ژاپن و امارات ؛ دومین قهرمانی خود در آسیا را به دست آوردند.

در دیدار رده‌بندی تیم های ملی ژاپن و لبنان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری 6 بر 3 تیم ملی ژاپن خاتمه یافت. در پایان این رقابت‌ها تیم‌های ملی ایران، امارات و ژاپن جواز حضور در جام‌جهانی 2017 باهاما را کسب کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه