English

نفت و گاز مسجدسلیمان قهرمان لیگ گلف شد

شانزدهمین دوره مسابقات گلف باشگاهی کشور با قهرمانی تیم نفت و گاز مسجدسلیمان به پایان رسید.

نفت و گاز مسجدسلیمان قهرمان لیگ گلف شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، شانزدهمین دوره مسابقات یادواره مرحوم شهباز حسین پور، گلفباز فقید و برجسته کشور با حضور 17 تیم از استان های سراسر کشور برگزار و با شناخت نفرات برتر پایان یافت. این دوره از مسابقات با حضور تیم های نفت و گاز مسجدسلیمان، ملی حفاری اهواز، سورتمه اهوازو تیم های استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، یزد، قم ، چهارمحال و بختیاری ولرستان برگزار و گلفبازان طی 2 روز به مصاف یکدیگر رفتند.

در پایان این رقابت ها و در کسب مقام تیمی، نفت و گاز مسجدسلیمان عنوان نخست مسابقات را به خود اختصاص داد، تیم ملی حفاری اهواز به عنوان دومی رسید و تیم سورتمه اهواز بر روی سکوی سوم این رقابت ها قرار گرفت. در کسب نتایج انفرادی نیز حمیدرضا شهنی اول شد، عباس قنبری به عنوان دومی رسید و حمیدرضا شینی عنوان سومی این رقابت ها را از ان خود کردند.

در مراسم اختتامیه کاپ و حکم و مدال تیمهای اول تا سوم لیگ برتر سال 95 با حضور مهندس ناصری مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان و جمعی از مسولان شهرستان و پیشکسوتان گلف کشور اهداء شد.

همچنین در این مراسم از کمیته فنی مسابقات آقایان قلیزاده؛ بهداروند؛ موسوی؛ نصیری؛ مولایی و بهادری بودند و از همکاری و تلاشهای هییت گلف خوزستان و هییت گلف مسجد سلیمان و شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان از سوی دکتر سعیدی رییس فدراسیون گلف تقدیر بعمل آمد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه