English

ال‌کلاسیکودربی این بار در خاک آمریکا

دو تیم فوتبال رئال مادرید و بارسلونا اسپانیا در دیداری دوستانه تابستان 2017 به مصاف یکدیگر می روند. این مسابقه بزرگ به میزبانی آمریکا برگزار خواهد شد.

ال‌کلاسیکودربی این بار در خاک آمریکا

به گزارش خبرگزاری موج، مقامات فوتبال آمریکا به دنبال برگزاری بازی رسمی و داخل تقویم لالیگا با لیگ قهرمانان اروپا در خاک خود بودند که البته این موضوع از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا و یوفا رد شد. در نهایت گزینه بازی دوستانه باقی ماند و دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا مشکلی برای پذیرش میزبانی آمریکا ندارند.

در چنین سفرهایی همه بازیکنان و مقامات باشگاه دعوت شده، شرایطی رویایی را تجربه می‌کنند و حتی ثروتمندان مادریدی و کاتالونیایی نیز چنین فرصتی را از دست نمی‌دهند. قرار است دو تیم بارسا و رئال مادرید در تابستان امسال در تورنمنتی در میامی ایالت متحده شرکت کنند و طبق برنامه ریزی ها این دو تیم به مصاف هم خواهند رفت.

ال‌کلاسیکودربی این بار در خاک آمریکا

پیش از این خیلی کم سابقه داشته که دو تیم مادرید و بارسلونا خارج از خاک اسپانیا برابر یکدیگر صف آرایی کنند. در طول تاریخ این دو رقیب دیرینه تنها یک بار و در سال 1982 در کشور ونزوئلا به مصاف هم رفته‌اند و دیگر هیچ دیداری خارج از اسپانیا بین آنها برگزار نشده است.

تاریخ احتمالی این دیدار 29 ژوئن خواهد بود و ورزشگاه دولفین میامی میزبان این دیدار است. در سالهای اخیر بارها شاهد حضور تیم های بزرگ قاره سبز در تابستان در ایالت متحده بوده ایم و این بار قرار است شاهد یک ال‌کلاسیکوی تابستانی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه