English

حداقل تغییر در ترکیب آبی پوشان؛

ترکیب احتمالی استقلال برابر سایپا

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال با توجه به تعطیلی تمرینات آبی پوشان کار سختی برای تغییر در ترکیب این تیم پیش رو دارد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر سایپا

به گزارش خبرگزاری موج، آبی پوشان تهرانی در عجیب ترین شرایطی که در دهه های اخیر تجربه کردند، روز چهارشنبه به مصاف سایپا خواهند رفت.

بازیکنان استقلال در سه روز گذشته هیچ تمرینی انجام ندادند و حدس زدن ترکیب اولیه این تیم به اندازه ی خبرنگاران برای کادرفنی این تیم نیز دشوار است.

حیدری و حق دوست دو بازیکن مصدوم استقلال روز سه شنبه با آبی ها را اردو شدند و البته یعقوب کریمی در این بازی مانند مهدی رحمتی به دلیل محرومیت حضور ندارد. کاوه رضایی در این بازی بر خلاف دیدار قبل از ابتدا به میدان خواهد رفت و محسن کریمی در این دیدار احتمالا نیمکت نشین خواهد بود.

البته پادوانی مدافع مورد علاقه منصوریان روزهای گذشته به دلیل مشکلات اقامت در ایران در مسیر تهران و کیش بود و به همین دلیل شاید منصوریان ترجیح دهد به دلیل بازی سنگین با لوکوموتیو به این بازیکن استراحت دهد.

با توجه به تعطیل بودن تمرینات استقلال به نظر می رسد این دو تغییر، تنها تغییرات تیم منصوریان باشد و استقلالی ها دیدار با سایپا را اینگونه آغاز کنند:

حسین حسینی، رابسون، مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، امید نورافکن، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای، علی قربانی و کاوه رضایی.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه