English

امیدوارم کی روش با ایران به جام جهانی برود

وینگوبگویچ: پرسپولیس شانس زیادی در آسیا دارد

تیم گل گهر سیرجان در بازی مقابل مس رفسنجان توانست این تیم را شکست دهد تا شانس اش برای حضور در لیگ برتر دوچندان شود.

وینگوبگویچ: پرسپولیس شانس زیادی در آسیا دارد

وینگو بگوویچ سرمربی تیم گل گهر سیرجان در خصوص بازی با مس رفسنجان به خبرنگار خبرگزاری موج گفت: بازی با تیم مس رفسنجان برایمان جنگ به حساب می آمد زیرا گل گهر با این برد شانس صعودش به لیگ برتر دوچندان شد. از این به بعد هر بازی برایمان حکم فینال را دارد و جای خطا و اشتباه برایمان نمی ماند.

وی در ادامه افزود: از آنجا که امتیاز ها خیلی به هم نزدیک هستند همه تیم های بالای جدولی شانس حضور در لیگ برتر راپیدا می کنند فقط باید دید تا پایان فصل کدام تیم می تواند از این بازی ها به بهترین نحو استفاده کند.

سرمربی گل گهر در مورد وضعیت پرسپولیس خاطر نشان ساخت: پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل استقلال خوزستان جایگاه خودش را در جدول لیگ محکم کرد تا با خیالی راحت تر خودش را آماده جشن قهرمانی کند. جا دارد که تبریک به کادر فنی خصوصا برانکو داشته باشم که این تیم محبوب کشور ایران را قهرمان زودهنگام لیگ کرد.

وی درمورد بازی های آسیایی پرسپولیس اضافه کرد: به نظر من پرسپولیس تا اینجای کار عملکرد خوبی در جام باشگاه های آسیا داشت همچنین به غیر از پرسپولیس استقلال تهران و خوزستان هم در مسابقات آسیایی عملکرد قابل قبولی داشتند.

بگویچ در خصوص عملکرد کروش گفت: کی روش مربی بزرگی است که تمام دنیا دوست دارند او هدایت تیمشان را برعهده بگیرد. کیروش با این درخششی که در جام جهانی قبلی و وضعیت کنونی ایران در جدول دارد می تواند تیم ملی ایران را راهی جام جهانی روسیه کند من خیلی دوست دارم در روسیه تیم ملی ایران را با کی روش ببینم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه