English

مهاجم رئال‌ مادرید:

لالیگایی‌ها در مسابقات اروپایی بهتر از لیگ برتری‌ها هستند

مهاجم رئال‌ مادرید معتقد است رقابت در لیگ برتر لالیگا نزدیک اما تیم‌های اسپانیایی در بازی‌های اروپایی بهتر نتیجه می‌گیرند.

 لالیگایی‌ها در مسابقات اروپایی بهتر از لیگ برتری‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری موج، گرت بیل در مصاحبه‌ای با سایت ESPN درباره لیگ برتر، لالیگا،  آینده‌اش و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد. مهاجم رئال‌ مادرید در مقایسه لیگ برتر و لالیگا گفت‌: در هر بازی لیگ برتر باید ۱۰۰ درصد در کل ۹۰ ‌دقیقه آماده بود، در غیر این صورت شکست خواهید خورد. اسپانیایی‌ها می‌دانند در این‌باره از انگلیسی‌ها برتری ندارند. در همه کشورها هم‌چون اسپانیا، ایتالیا، آلمان و ... تعطیلات دارند به جز انگلیس. در اسپانیا می‌توانید برابر تیم ضعیف استراحت کنید و با قدرت در بازی بعدی به میدان بروید ولی اگر در انگلیس  تنها ۴۵ ‌دقیقه تلاش کنید، نمی‌توانید پیروز شوید.

او در ادامه افزود: ما هم در اسپانیا بازی می‌کنیم اما فشار۱۱۰ درصد روی‌مان نیست. در انگلیس رقابت نزدیک‌تر است. ممکن است در یک روز تیم بیستم، صدرنشین را شکست دهد. در اسپانیا این موضوع خیلی کم دیده می‌شود. ۶ یا ۷ تیم بالایی جدول اسپانیا در رقابت‌های اروپایی قدرتمند هستند. علاوه بر رئال‌ مادرید و بارسلونا، اتلتیکومادرید نیز خوب کار کرده است و توانسته به دو فینال برسد. هم‌چنین سویا قهرمان سه دوره اخیر لیگ اروپا است. درست است که در انگلیس رقابت نزدیک‌تر است، اما اسپانیایی‌ها در بازی‌های اروپایی بهتر کار می‌کنند.

بیل درباره حضور بازیکنان بریتانیایی در مادرید، اظهار کرد: پیش از من دیوید بکام و استیو مک منمن چهار سال در این تیم حضور داشتند. معتقد بودم می‌توانم آمار بریتانیایی‌ها را در این تیم بهتر کنم. من آن زمان خیلی جوان بودم و لیگ برتر را تجربه کرده بودم. می‌خواهم تا جایی که می‌توانم در این باشگاه بمانم. با بکام و مک منمن پیش از پیوستن به مادرید صحبت کردم تا اشتباهات را دوباره تکرار نکنم.

مهاجم ولزی در مورد فتح لیگ قهرمانان اروپا گفت‌: حس فوق‌العاده‌ای بود. پیش از آن سوپر جام را در کاردیف کسب کرده بودم. قهرمانی در لیگ قهرمانان خیلی بهتر از این جام بود. فتح لیگ قهرمانان اروپا خیلی سخت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی