English

سن پائولو در بیم درخشش CR۷

رونالدو، وحشت بزرگ در ناپولی

چند ساعت مانده به بازی برگشت ناپولی و رئال، می توان به جرات گفت که ناپلی ها امشب از هیچ بازیکن رئال به اندازه کریستیانو وحشت ندارد.

رونالدو، وحشت بزرگ در ناپولی

به گزارش خبرگزاری موج، لیگ قهرمانان همیشه برای رونالدو تورنمنتی محبوب محسوب می شده است. بهترین گلزن تاریخ این رقابت ها با 95 گل زده، هرچند امسال افت محسوسی داشته و تنها توانسته 2 گل برای رئال به ثمر برساند؛ اما نگاهی به آمار چند سال اخیر او در چمپیونزلیگ نشان می دهد که او در 5 دوره اخیر در یک هشتم نهایی موفق به زدن 14 گل شده است. آماری استثنایی که مایه خوشبینی رئالی ها و وحشت هواداران ناپولی است.

رونالدو، وحشت بزرگ در ناپولی

رئال امشب در حالی در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف ناپولی می رود که بازی رفت را 3-1 به سود خود خاتمه داده؛ ولی چند نتیجه بد در هفته های اخیر از جمله برابر والنسیا و لاس پالماس و نیز میزبانی ناپولی در سن پائولو با هواداران پرشورش، باعث شده تا بسیاری صعود رئال را قطعی شده ندانند.

رئال اگر امشب بتواند به ناپولی گل بزند، به احتمال زیاد کار این حریف ایتالیایی و صعود خود را تمام خواهد کرد و برای این امر روی رونالدو حسابی ویژه باز کرده است.

فوق ستاره پرتغالی پس از غیبت در بازی برابر ایبار، با استراحت کافی به مسابقه امشب رسیده است. او فصل 2009-2010 در مرحله یک هشتم نهایی موفق شد یک گل به لیون بزند؛ هرچند که در نهایت رئال از دور رقابت ها کنار رفت. فصل بعد او برابر لیون گلزنی نکرد اما پاس گل داد تا رئال پس از چند سال ناکامی به یک چهارم راه یابد.

رونالدو، وحشت بزرگ در ناپولی

دور گلزنی های متوالی CR7 در یک هشتم نهایی از سال 2012 شروع شد. او سه گل به زسکا زد تا مسیر صعود رئال به یک چهارم نهایی هموار شود.

سال 2013 او در یک هشتم نهایی به مصاف تیم سابق خود یعنی منچستریونایتد رفت و در هر دو بازی رفت و برگشت یک گل به ثمر رساند تا رئال در مجموع با پیروزی 3-2 صعود کند. سال 2014 و 2015، رئال در یک هشتم با شالکه روبرو شد و رونالدو توانست در مجموع 7 گل به این تیم آلمانی بزند. سال گذشته نیز رئال در یک هشتم نهایی به مصاف رم رفت و رونالدو توانست 2 گل به این حریف بزند و باعث صعود رئال(4-0 در مجموع) شود.

حال باید دید رونالدو امشب می تواند در ششمین سال متوالی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان گلزنی کند یا خیر.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه