English

فینال لیگ برتر والیبال

آغاز جدال مدعیان برای جام قهرمانی

فینال لیگ برتر والیبال سال ۹۵ مثل سال گذشته و طبق پیش بینی‌ها بین دو تیم پیکان و بانک سرمایه برگزار خواهد شد.

آغاز جدال مدعیان برای جام قهرمانی

به گزارش خبرگزاری موج، دیدار‌های فینال لیگ برتر والیبال سال 1394 به دلیل فوت ناگهانی و ناراحت کننده رضا ابراهیمی، مربی تیم پیکان،‌ نیمه تمام ماند و پیکانی‌ها حاضر به ادامه رقابت خود با بانک سرمایه نشدند تا عنوان قهرمانی لیگ برتر به شاگردان مصطفی کارخانه رسید.

دو تیم در لیگ فصل جاری هم رقابت شانه به شانه‌ای با هم داشتند و طبق پیش‌بینی‌ها به فینال رسیدند. البته پیکان برای رسیدن به فینال در 3 بازی مرحله نیمه‌نهایی به میدان رفت در حالی که بانک سرمایه در دو بازی موفق به شکست سایپا شد برای دومین سال متوالی به فینال رسید.

هر دو جدال این دو ابرقدرت ثروتمند لیگ در مرحله گروهی با نتیجه 3 بر 2 به سود بانک سرمایه تمام شده بود. پیکانی‌ها برای اثبات توانایی‌های خود و جبران 2 شکست مرحله گروهی با تمام قوا و البته با اتکا به بازی‌سازی‌ سعید معروف به میدان می‌آیند. در بانک سرمایه هم اوکاش ژیگادوو، پاسور لهستانی و بعد از او مهدی مهدوی، قدرت تغییر تاکتیک و اجرای نقشه‌های مختلف را به تیم مصطفی کارخانه می‌دهد. این بازی می‌تواند حاشیه‌های زیادی به دنبال داشته باشد به ویژه اینکه، پیمان اکبری، سرمربی پیکان و مصطفی کارخانه نیز به خاطر مسائل پیش آمده در بازی‌های گذشته، رابطه خوبی با هم ندارند.

در بازی رده‌بندی هم تیم سایپا در دیدار نخست میهمان شهرداری ارومیه است. شهرداری ارومیه که در فصل جاری با بحران مالی شدیدی درگیر بود و سرمربی و 2 بازیکن خارجی خود را نیز به همین خاطر از دست داد با هدایت عباس برقی تا یک قدمی فینال هم پیش رفت اما در بازی سوم مرحله نیمه نهایی مغلوب پیکان شد و به فینال نرسید.

دیدار برگشت مرحله نهایی لیگ برتر والیبال نیز روز یکشنبه 22 اسفندماه در تهران با دو مسابقه پیگیری خواهد شد و در صورت نیاز به مسابقه سوم، روز چهارشنبه 25 اسفندماه این بازی ها برگزار می‌شود. برنامه دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 16، دیدار رده بندی
شهرداری ارومیه – سایپا تهران

تهران، خانه والیبال، ساعت 17، دیدار نهایی
بانک سرمایه – پیکان تهران

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه