English

رئیس جدید فدراسیون هندبال: به دنبال باند بازی نیستم/ سرمربی تیم ملی خارجی خواهد بود

رئیس فدراسیون هندبال گفت: سعی می‌کنم شایسته سالاری را در فدراسیون برقرار کنم و از بهترین‌ها در راس فدراسیون استفاده کنم.

رئیس جدید فدراسیون هندبال: به دنبال باند بازی نیستم/ سرمربی تیم ملی خارجی خواهد بود

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج، علیرضا رحیمی پس از انتخاب به عنوان رییس فدراسیون هندبال گفت‌: با رایی که مجمع به من داده‌، مسوولیت من را بسیار سنگین کرده‌ تا خدمتگزار خوبی برای اعضای مجمع، ورزش کشور به ویژه‌ هندبال باشم.

وی درباره برنامه‌های آینده خود اظهار کرد: سعی می‌کنم از حرف‌های کلیشه‌ای پرهیز کنم. البته منطق و شخصیت هر فدراسیون، تقویم ورزشی است و من همه چیز را در تقویم ورزشی خواهم دید و حرف‌های خود را در تقویم ورزشی بیان خواهم کرد. در حقیقت هر کاری که بخواهیم انجام بدهیم باید در تقویم ورزشی آن را بیاوریم. ضمن این که همیشه سعی کرده‌ام حرف‌های کلیشه‌ای نزنم تا شرمندگی اش برای من باشد.

رحیمی همچنین در رابطه با سرمربی تیم‌ ‌ملی بزرگسالان هندبال و این که وضعیت مربی چه زمانی مشخص خواهد شد، افزود: اتفاقاتی در هندبال و به ویژه‌ در تیم‌های ملی ما رخ داده است. من به جرات گفته‌ام که در حال‌ حاضر بهترین تیم‌ ‌ملی را از زمانی که هندبال شکل گرفته است داریم. من این قول را می دهم که در آسیا جایگاه خیلی خوبی داشته باشیم.

وی ‌اضافه کرد: در گذشته اختلافاتی وجود داشت که هم بزرگان به نظر من باید نسبت به مصاحبه‌هایی که ورزشکاران در خصوص آنها انجام داده‌اند گذشت کنند و هم ورزشکاران باید احترام بزرگ تر خود را حفظ کنند. من سعی می‌کنم تمام این حواشی را جمع کنم تا تیم خوبی را داشته باشیم. البته در رابطه با سرمربی تمام تلاش من بر این است تا بهترین مربی دنیا را برای تیم‌ ‌ملی هندبال شناسایی کنم. قطعا این مربی از خارج از کشور خواهد بود و نه داخلی. این تیم به طور قطع نیاز به مربی خارجی دارد. در حال‌ حاضر 10 تا 12 بهترین گلزن دنیا متعلق به ایران هستند.

رئیس فدراسیون هندبال همچنین پیرامون این پرسش که در بازی‌های آسیایی 2010 تیم‌ ‌ملی هندبال ایران فینالیست شد، اما در بازی‌های آسیایی قبلی حذف شد. نظر شما در این باره چیست ؟ گفت‌: اجازه دهید راجع‌ به آینده صحبت کنیم. من سعی می‌کنم در فدراسیون از بهترین ها استفاده کنم و از کسانی که تخصص دارند آنها بهره ببرم. به دنبال باند بازی و این گونه مسائل نیستم. قطعا تلاش خواهم کرد شایسته سالاری را در فدراسیون حکمفرما کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی