English

مخالفت هواداران رئال مادرید با بازگشت BBC به ترکیب اصلی کهکشانی‌ها

در یک نظرسنجی مشخص شد که اکثر هواداران تیم فوتبال رئال مادرید حضور همزمان سه مهاجم اصلی تیم تحت هدایت زیدان در ترکیب اصلی این تیم را اشتباه می‌دانند.

مخالفت هواداران رئال مادرید با بازگشت BBC به ترکیب اصلی کهکشانی‌ها

به گزارش خبرگزاری موج، در آستانه دیدار امشب (سه‌شنبه) تیم‌های فوتبال رئال مادرید و ناپولی در ناپل، در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، نشریه آس چاپ مادرید یک نظرسنجی از کابران سایت اینترنتی‌اش انجام داده و در آنها خواسته نظرشان را درباره حضور همزمان کریستیانو رونالدو، گرث بیل و کریم بنزما در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها اعلام کنند.

77 درصد از 23 هزار و 743 نفری که در این نظر سنجی شرکت کرده‌اند، یعنی 18 هزار و 293 نفر، حضور همزمان هر سه ضلع مثلث BBC در ترکیب کهکشانی‌ها در ترکیب اصلی تیم را اشتباه می‌دانند و تنها 23 درصد (5 هزار و 450 نفر) گفته‌اند که BBC  باید به ترکیب برگردد.

به نظر می‌رسد نمایش مقتدرانه رئال مادرید در بازی این هفته‌اش برابر ایبار در هفته بیست و ششم لالیگا که آن را بدون حضور کریستیانو رونالدو و گرث بیل با نتیجه 4 بر یک برد، یکی از دلایلی است که هواداران حضور همزمان بیل، رونالدو و بنزما را به نفع سفیدپوشان مادرید نمی‌دانند.

رئالی که در خانه ایبار برد، با حضور بازیکنانی مانند خامس، لوکاس و آسنسیو، تیمی سختکوش‌تر، یک‌دست‌تر و هماهنگ‌تر نشان داد که همه آنها علاوه بر عمل به وظایف اصلی‌شان در در کارهای دفاعی هم شرکت می‌کردند. با این حال انتظار می‌رود که زیدان برای بازی خارج از خانه برابر ناپولی، تیمش را با ترکیب همیشگی که در آن بیل، رونالدو، کارواخال، مارسلو و کروس حضور دارند، به میدان بفرستد.

رئال مادرید امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران در حالی میهمان ناپولی است که بازی رفت را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه 3 بر یک برد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه