English

آرامش و اعتماد بنفس، نیاز بانوان هندبال در رقابت‌های آسیایی

ساندرا کولاکوویچ گزینه‌ای برای آینده هندبال بانوان

حضور همسر مربی تیم ملی والیبال در اردوی تیم ملی هندبال زنان اتفاقی بود که تیم ملی هندبال را در سطح رسانه ها مطرح کرد.

ساندرا کولاکوویچ گزینه‌ای برای آینده هندبال بانوان

به گزارش خبرگزاری موج تیم ملی هندبال بانوان ایران یکی از تیم های حاضر در رقابت های هندبال بانوان قهرمانی آسیا در کره جنوبی است. تیمی که بعد از یک اردوی چند ماهه با امکانات حداقلی و سکوت رسانه ای خود را مهیای این رقابت ها کرده است. این مسابقات از روز 23 اسفندماه آغاز می شود و تیم بانوان ایران در نخستین دیدار خود در همین روز به مصاف چین خواهد رفت. ایران بازی دوم خود را با کره و بازی سوم بانوان ایران با ویتنام خواهد بود.

با این وجود در آستانه این سفر یک اتفاق جالب بانوان تیم ملی هندبال را در رسانه ها مطرح کرد و سبب شد تا توجه جامعه ورزش معطوف این تیم شود. حضور ساندرا کولاکویچ همسر ایگور کولاکویچ سرمربی صربستانی تیم ملی والیبال در اردوی ملی پوشان بانوان هندبال حضور یافت و از نزدیک تمرینات این تیم را نظاره کرد.

ساندرا کولاکویچ به عنوان یک مربی بین المللی هندبال که در کارنامه اش هدایت تیم های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مونته نگرو و صربستان و همچنین باشگاه های فرانسه را می بیند، با هر متر و معیاری گزینه ای خوب و در دسترس برای رشد هندبال بانوان ایران است و بی تردید حضورش می تواند اسباب رشد و ارتقای تیم ملی هندبال بانوان را فراهم کند.

با این وجود به نظر می رسد که حضور ساندرا در این مقطع در تمرینات تیم ملی هندبال بانوان بیش از اینکه برای این تیم موثر باشد، اگر نگوییم مخرب، حداقل سودی برای این تیم نخواهد داشت. آن ها پس از اردوهای فرسایشی و پرتعداد با حداقل ها، خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و رقابت با حریفانی تا دندان مسلح آماده می کنند و تزریق انرژی مثبت و آرامش به تیم ملی در این شرایط اهمیتی دوچندان دارد.

حفظ شان و شخصیت کادر کنونی تیم ملی و کمک به انسجام روانی تیم ملی چه در جمع بازیکنان و چه بر روی نیمکت، مهمترین اقدامی است که می توان برای تیم ملی هندبال بانوان انجام داد.

بهتر است کمک گرفتن از ساندرا به عنوان یک مربی با دانش و اروپایی در تیم ملی هندبال بانوان به روزهای بعد از رقابت های قهرمانی آسیا موکول کنیم. روزهایی که نتایج این تیم روشن شده و می توان با یک برنامه ریزی دقیق از تجربه و توانایی های فنی همسر سرمربی تیم ملی والیبال در راستای ارتقای کیفی تیم ملی هندبال بانوان سود برد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه