English

نامه‌ گلایه‌ آمیز خانواده گلبار نژاد

خانواده رکابزن فقید پارالمپیکی ایران با انتشار نامه‌ای از دریافت پاداش 80 سکه‌ای در مراسم تقدیر از قهرمانان و مدال‌آوران امتناع کرد.

نامه‌ گلایه‌ آمیز خانواده گلبار نژاد

به گزارش خبرگزاری موج، مراسم تقدیر از مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک 2016 ریو و همچنین مدال‌آوران ورزش کشور در سال 94 روز گذشته با حضور رئیس جمهور برگزار شد. در بخشی از این مراسم حواله‌ 80 سکه‌ای به خانواده بهمن گلبارنژاد، دوچرخه‌سوار فقید ایرانی که در جریان برگزاری رقابت‌های پارالمپیک درگذشت، تعلق گرفت، اما خانواده این ورزشکار فقید از دریافت آن امتناع کردند.

* خانواده گلبارنژاد در همین خصوص نامه‌ای را در اختیار رسانه‌ها گذاشتند:

«بهمن جان، به پاس زحمات بیست و چند ساله‌ات که در ورزش جانبازان و معلولین کشور کشیدی، به پاس افتخار آفرینی هایت، به پاس 16 مدال خوشرنگ جهانی‌ات که در دو رشته وزنه‌برداری و دوچرخه‌سواری کسب کردی و به پاس جانفشانی‌ات در مسابقات پاراالمپیک ریو 2016 و به پاس نیمه برافراشته کردن پرچم کشورمان ایران در اختتامیه پاراالمپیک که تنها پرچم کشور ما بود که به احترام تو در این مراسم نیمه برافراشته شد و به پاس جانبازی و رشادتت در میدان جنگ حق علیه باطل، هدیه‌ای به میزان 80 سکه بهار آزادی از نهاد ریاست جمهوری نصیب خانواده‌ات شد که متاسفانه ما حاضر به قبول این هدیه نشدیم، چرا که جایگاهی که برایت در نظر گرفتند به اندازه جایگاه نفر سوم المپیک و پاراالمپیک هم نبود.

جایگاهت حتی در حد قهرمانان ملت‌مان که در المپیک در حقشان ناداوری شد ولی در جایگاه‌های افتخاری اول و سوم قرار گرفتند هم نبود. ما افتخارآفرینی همه ورزشکاران المپیکی و پاراالمپیکی در مسابقات ریو 2016 که مایه مباهات ایران و ایرانیان شدند را گرامی می‌داریم، اما اعتقاد داریم که جایگاه تو هم هم ردیف این قهرمانان پر افتخار است، نه پایین‌تر از آنها.

عزیزم، آسوده باش که جایگاهت در نزد پروردگارت، در نزد همرزمانت، در نزد جهان ورزش و IPC، در نزد خانواده‌ات و در نزد ملتت جایگاهی بس اعلاست.
همسر و فرزندانت»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه