English

ذوب‌آهن قهرمان لیگ والیبال نشسته بانوان شد

چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته بانوان با قهرمانی ذوب‌آهن خاتمه یافت.

ذوب‌آهن قهرمان لیگ والیبال نشسته بانوان شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در آخرین روز مسابقات باشگاهی بانوان در دسته برتر، تیم ذوب آهن اصفهان به عنوان قهرمانی دست یافت، فولاد سپاهان اصفهان نایب قهرمان شد و عنوان سوم نیز به تیم شهدای غواص کرمان رسید.

تیم‌های هیئت خراسان رضوی، هیئت لرستان و هیئت مازندران نیز به ترتیب در جایگاه‌های چهارم تا ششم این رقابت ها قرار گرفتند.

ذوب‌آهن قهرمان لیگ والیبال نشسته بانوان شد

این مسابقات در دسته برتر با حضور 6 تیم ذوب آهن اصفهان، فولاد سپاهان اصفهان، هیئت خراسان رضوی، هیئت لرستان، هیئت کرمان و هیئت مازندران از روز جمعه، 13 اسفند ماه در محل فدراسیون آغاز شد و امروز با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

اکرم ابوالقاسم‌پور، نایب رئیس انجمن والیبال معلولین در خصوص این رقابت ها گفت: با وجود آنکه جذب اسپانسر برای رقابت های باشگاهی بانوان دشوار است اما خوشبختانه در مجموع رقابت های برتر و دسته یک، 10 تیم با حمایت اسپانسر در مسابقات شرکت کردند.

وی افزود: دور مقدماتی مسابقات با حضور 10 تیم برگزار شد و در نهایت 4 تیم به مسابقات دسته یک و 6 تیم به مسابقات دسته برتر راه یافتند که دور نهایی رقابت های دسته یک به میزبانی تبریز برگزارشد.

نایب رئیس انجمن والیبال معلولین خاطر نشان کرد: مسابقات دور نهایی لیگ برتر نیز از 13 اسفند ماه در تهران آغاز شد و در مجموع پس از انجام 15 بازی، ظهر امروز به کار خود پایان داد.

ابوالقاسم پور در ادامه گفت: تمامی بازیکنان ملی پوش در قالب تیم های دسته یک و برتر در مسابقات شرکت کردند و این مساله به غنای دیدارها افزوده بود.

وی در پایان تصریح کرد: از زحمات سرکار خانم لیلی توکلی، نایب رئیس پیشین انجمن قدردانی می کنم و همچنین از حمایت های فدراسیون و انجمن والیبال که در برگزاری این مسابقات با ما همکاری داشتند، سپاسگزارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه