English

تفاوت اصلی گواردیولا با آنچلوتی از نگاه فیلیپ لام

کاپیتان بایرن مونیخ به صحبت در مورد تفاوت‌های مربیگری پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی پرداخت.

تفاوت اصلی گواردیولا با آنچلوتی از نگاه فیلیپ لام

به گزارش خبرگزاری موج، فیلیپ لام در گفت و گویی که با روزنامه اکیپ فرانسه داشتT درباره موضوعات زیادی سخن به میان آورد.

او ابتدا درباره این سوال که آیا بعد از خداحافظی از فوتبال به دنیای مربیگری روی می‌آورد، به صحبت پرداخت و اظهار کرد: هیچ برنامه‌ای برای مربیگری ندارم و اگر قرار باشد اکنون به شما پاسخ بدهم، جوابم منفی است. بیشتر زندگی خود را در زمین فوتبال بودم . نزدیک به ۲۵ سال است که فوتبال بازی می‌کنم. اکنون به این نتیجه رسیدم که دیگر کافی است.

این بازیکن ۳۳ ساله ادامه‌ داد: برای تبدیل شدن به یک مربی بزرگ، باید دوره‌های مختلفی را پشت‌سر گذاشت. نمی‌توان با فوتبال نگاه کردن از تلویزیون، مربی بزرگی شد. فکر می‌کنم در مربیگری مانند فوتبال بازی کردن هیجانی وجود ندارد.

لام درباره شانس بایرن مونیخ برای کسب سه‌گانه در فصل جاری هم عنوان کرد: در فصل جاری هر چیزی احتمال دارد. در صدر جدول رده‌بندی بوندسلیگا هستیم و در جام حذفی هم شرایط خوبی داریم. در لیگ قهرمانان اروپا هم شانس بالایی برای صعود به جمع هشت تیم داریم. به همین خاطر باید بگویم همه چیز خوب است. با وجود اینکه تاکنون هم خوب ظاهر شدیم ولی هنوز به اوج نرسیدیم.

کاپیتان بایرن مونیخ درباره تفاوت پپ گواردیولا (سرمربی فصل گذشته بایرن مونیخ) با کارلو آنچلوتی گفت‌: هر دو از بهترین‌های جهان هستند اما سبک آنها متفاوت است. البته یک شباهت هم دارند و آن موفقیت هر دوی آنهاست. گواردیولا به بازی هجومی علاقه بسیار زیادی داشت. او به ما می‌گفت‌ باید در زمین حریف آنها را تحت فشار قرار بدهیم و توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم ولی آنچلوتی روش دیگری دارد. او این حق را را به حریف می‌دهد که توپ را در اختیار داشته باشد. این کار به ما فرصت می‌دهد بهتر فضاسازی کنیم. این تفاوت اصلی دو مربی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه