English

گزارش مارکا:

رقم پیشنهادی بارسا به مسی فاش شد

هر چند گفته می شود ممکن است مسی از روند مذاکرات تمدید قراردادش با بارسا ناراضی باشد ولی این مساله به دلیل رقم پیشنهادی بارسلونا نیست.

رقم پیشنهادی بارسا به مسی فاش شد

به گزارش خبرگزاری موج، پدر لیونل مسی یک ماه در بارسلونا حضور داشت ولی هیچ ملاقات حضوری بین او و رئیس بارسا صورت نگرفت. تنها چند تماس تلفنی در مورد تمدید قرارداد مسی برقرار شد و دو طرف در مورد خواسته های شان صحبت کردند.

رقم پیشنهادی بارسا به مسی فاش شد

برای لیونل مسی بیشتر از هر چیزی برنامه های ورزشی بارسلونا در آینده اهمیت دارد و رقم حقوق سالیانه ای که دریافت خواهد کرد، در درجه دوم اهمیت قرار می گیرد. او قصد دارد به توتی بارسلونا تبدیل شود و از زندگی در بارسلونا رضایت کامل دارد.

پسر اول او همراه با پسر پیکه و سوارز به مدرسه فوتبال بارسلونا می روند و همسر او نیز در شهر بارسلون بیزینس فعالی دارد. همه اینها نشانه هایی هستند که از علاقه مسی برای اتمام دوران فوتبالش در بارسا حکایت دارند.

امروز مارکا ادعا کرد که بر اساس منابع موثق، حقوق پیشنهادی بارسلونا به مسی سالانه 35 میلیون یورو خالص است و اینکه فوق ستاره آرژانتینی موافقت خود با این رقم را نیز اعلام کرده ولی تا مشخص شدن مربی جدید و برنامه های آتی بارسا، حاضر به تمدید قرارداد نیست.

در بارسلونا همه اطمینان دارند که مسی در نهایت قرارداد خود را تمدید خواهد کرد و مسی نیز چنین علاقه ای دارد؛ ولی مهمترین ماموریت رئیس بارسلونا این است که مسی را نسبت به پروژه های ورزشی مدنظرش متقاعد کند. این امر هرچه زودتر صورت بگیرد به نفع بارسلونا و خود مسی خواهد بود.

اگر به هر دلیلی مسی ژوئن 2018 و با اتمام قراردادش از بارسا جدا شود، او به روساریو، شهر محل تولدش بازگشته و برای نیوولزالدبویز به میدان خواهد رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه