English

عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

افزایش بودجه بسکتبال گرگان در سال ۹۶ ضروری است

عضو شورای اسلامی شهر گرگان خواستار افزایش بودجه بسکتبال شهرداری گرگان در سال 96 شد.

افزایش بودجه بسکتبال گرگان در سال 96 ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شورای شهر گرگان، اسدالله کبیر اظهار کرد: یکی از ضروریات مدیریتی سال 96 افزایش بودجه بسکتبال به عنوان ورزش ملی شهروندان گرگانی است که علاقمندان زیادی از پیر و جوان در شهر گرگان و استان گلستان دارد و حساسیت خاصی به این رشته ورزشی دارند.

وی افزود: این رشته ورزشی تنها ورزش مطرح گرگان در کشور است و هواداران و علاقمندان آن از شورا و شهرداری انتظار دارند توجه بیشتری به این ورزش شود.

کبیر ادامه داد: امید است در سال 96 تیمی را راهی سوپر لیگ باشگاه های کشور نمائیم که انتظارات مردم را برآورده نماید و این موضوع نیازمند کمک مالی بیشتر به تیم بسکتبال شهرداری گرگان است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته 10 درصد از بودجه تیم بسکتبال شهرداری برای استعدادیابی و تمرین تیم های پایه در رده های سنی میکرو بسکتبال، مینی بسکتبال، نونهالان و نوجوانان در بودجه سازمان دیده شده بود که متأسفانه این مصوبه شورا عملی نشد و با شرکت دادن یک تیم بسکتبال در زیر گروه باشگاه های کشور و حذف شدن آن ها در مسابقات زیر گروه هیچ دست آوردی برای نوجوانان و جوانان ما نداشت در صورتی که می توانستیم در مسابقات سوپر لیگ نوجوانان و جوانان باشگاه های کشور شرکت نماییم و این عزیزان در رده سنی خودشان با تیم های باشگاه های دیگر مسابقه دهند و نتیجه خوبی بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی