English

هنوز کمکی از استانداری به استقلال خوزستان نشده است

عاشوری: پورموسوی مثل رانیری اخراج نخواهد شد

هافبک دفاعی استقلال خوزستان امیدوار است درخشش آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان در لیگ برتر هم ادامه داشته باشد. 

عاشوری: پورموسوی مثل رانیری اخراج نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج، علی اصغر عاشوری، هافبک دفاعی موفق استقلال خوزستان که علیرغم مشکلات مالی این تیم موفق شدند در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد فوق العاده‌ای از خود بگذارند، مشکلات نتیجه گیری بین تیم شان و لسترسیتی که از فصل گذشته با آنها مقایسه می شوند را مشابه خواند و البته عنوان کرد در کادرفنی چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و پور پورموسوی علیرغم مشکلات مالی موفق شده عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد.


او در خصوص وضعیت این تیم اظهار کرد: تیم در وضعیت خوبی به سر می برد. با همت بازیکنان و کادر فنی در آسیا عملکرد خوبی داشتیم. امیدوارم مدیران ارشد باشگاه هم کمی به فکر تیم و مسائل مالی بازیکنان باشند. تیم و کادر فنی به خود باوری و هماهنگی رسیده اند. از لحاظ تاکتیکی وفنی تمرینات خوبی رو پشت سرگذاشتیم که در عمل هم این آمادگی را نشان دادیم.


عاشوری با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه خوزستانی تاکید کرد: از لحاظ روحی و روانی هم بچه ها باید شارژ مالی شوند تا در ادامه لیگ وبازی های آسیایی هم به همین شکل با قدرت کار کنیم.


وی در خصوص شارژ مالی باشگاه توسط استاندار خوزستان خاطر نشان کرد: هنوز پولی به باشگاه تعلق نگرفته و تیم و بازیکنان دریافتی نداشتند.


عاشوری در خصوص اینکه علیرغم موفقیت در آسیا در لیگ با نوسان زیادی همراه بوده اند گفت: ما در لیگ بدشانسی آوردیم و توپ‌ها از دروازه حریف عبور نمی کرد. در چند بازی از داوری ضربه خوردیم. درحال حاضر هم به جز باخت به پیکان چند برد خوب و مساوی داشتیم. درکل روند خوبی داریم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.


وی در واکنش به این سوال که با توجه به تشابه شرایط این تیم و لسترسیتی نگران این نیستند که ناکامی در لیگ منجر به برکناری پورموسوی همچون رانیری شود گفت: با درایتی که کادر فنی دارد اخراج مربی در تیم ما قطعا اتفاق نخواهد افتاد. درحال حاضر وضعیت خوبی داریم و نیازی به این اتفاق نیست. درست است که در بعضی از موارد شباهت‌هایی با لستر سیتی داریم اما همه اشتراک ها را نداریم.


وی ادامه داد: من شرایط خوبی در تیم دارم. باتوجه به نیاز تیم بازی درهافبگ دفاعی بازی می کنم و سعی کردم عملکرد خوبی در این پست داشته باشم.


عاشوری در پایان در خصوص آمادگی بازیکنان برای بازی با ماشین سازی اظهار کرد: ماشین سازی تیم خوبی است و با آمدن فرهاد کاظمی متحول شده است و ما دوشنبه بازی داشتیم. سه شنبه پرواز از ابوظبی به دبی و از دبی به تهران داشتیم و پس از چند ساعت تاخیر به اهواز برگشتیم و بازیکنان هنوز کاملا ریکاوری نشده اند اما امیدواریم که تا بازی با ماشین سازی به آمادگی لازم دست یابیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه