English

چینی‌ها ۵ سال است با هم کار می‌کنند، ما ۳ ماه

مایدا: هر بازی یک تجربه جدید است

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران می‌گوید هر بازی و هر تورنمنتی می‌تواند یک تجربه بزرگ برای ملی‌پوشان باشد.

مایدا: هر بازی یک تجربه جدید است

به گزارش خبرگزاری موج، یازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان دختر از فردا (یکشنبه) در چانگ کینگ چین آغاز می‌شود که تیم ملی ایران ساعت 12 به وقت تهران در نخستین گام مقابل میزبان قرار می گیرد.

مایدا چیچیچ سرمربی تیم ملی ایران درباره شرایط بازیکنان اظهار داشت: فکر می کنم جو خوبی بر تیم ما حاکم است. تا الان 4 جلسه تمرین داشته‌ایم و بازیکنان از نظر آمادگی جسمانی در بالاترین حد ممکن هستند.

وی افزود: من مطمئنم در این تورنمنت جوان ترین و بی تجربه‌ترین تیم هستیم. شب گذشته که بولتن را گرفتم وتیم‌های شرکت کننده را چک کردم متوجه شدم که تیم جوانی داریم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان دختر ایران با بیان اینکه هر مسابقه و تورنمنت یک تجربه جدید برای بانوان است، خاطرنشان کرد: برتری در هر مسابقه برای ما یک پیروزی بزرگ به شمار می‌رود. ما این شانس را داشتیم که تمرینات و شرایط فیزیکی چین و هنگ کنگ را ببینیم. چین تیمی بسیار قوی و با تکنیک است، اما فیلم جدیدی از هنگ‌کنگ برای آنالیز نداشتیم.

چیچیچ افزود: ما می‌توانیم در ایران هم بازیکنان بلند قدی را پیدا کنیم که در آینده بازیکنان خوبی داشته باشیم. دختران چینی 5 سال است که با هم کار می‌کنند به همین دلیل همدیگر را به خوبی می‌شناسند و می‌توانند یکدیگر را پیش‌بینی کنند، اما تیم ما 3 ماه است که شکل گرفته و در طول مسابقات و تمرینات است که از یکدیگر شناخت پیدا کرده‌اند. بازیکنان ما در هتل، در اردو، در تمرینات در حال شناخت یکدیگر هستند.

سرمربی تیم ملی ایران با اشاره به اینکه از سختی‌های کار خبر داشته، تصریح کرد: از لحظه‌ای که هدایت ایران را قبول کردم می‌دانستم کار سخت است، زمان کافی هم نداشتیم، اما اعتقاد دارم و مطمئن هستم این بازیکنان می‌توانند آینده خوبی داشته باشند و بهترین نتایج را بگیرند. ما به این مسابقات نیاز داشتیم؛ به تجربه این بازی، زندگی کردن در کنار همدیگر، در هتل بودن و در کنار هم بودن نیاز داریم، اینها چیزهایی است که می‌توانیم ایران را به بهترین شکل نشان دهیم.

وی در پایان با تشکر از امکاناتی که فدراسیون فراهم کرده، خاطرنشان کرد: من از فدراسیون والیبال ایران و داورزنی تشکر می‌کنم که با این هزینه زیاد یک پله به پیشرفت بانوان ایران کمک کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه