English

پاداش تمام المپیکی‌ها اندازه قرارداد یک فوتبالیست دسته سوم هم نیست

رضایی: جایگاه یک قهرمان المپیک این نیست

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی المپیک ریو، گفت: مجموع پاداش 8 مدال‌آور المپیک 2016 به اندازه قرارداد یک بازیکن فوتبال در دسته دوم و سوم هم نیست.

رضایی: جایگاه یک قهرمان المپیک این نیست

به گزارش خبرگزاری موج، قاسم رضایی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های المپیک، گفت: هر چند مراسم دیر بود از مسئولان تشکر می‌کنیم که برگزار شد اما جایگاه و شأن یک قهرمان المپیک این نیست و نباید چنین برخوردی شود.

وی ادامه داد: مجموع پاداش‌هایی که به 8 مدال‌آور کاروان ورزشی ایران در المپیک 2016 ریو که دل 80 میلیون ایرانی را شاد کرده‌اند اهدا شد، حتی به اندازه قرارداد یک بازیکن فوتبال در دسته دوم و دسته سوم هم نیست. مسئولان ورزش و دولت وظیفه دارند تقدیر بهتری از این مدال آوران انجام دهند.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی المپیک ریو درباره نظرش در خصوص شرایط تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در جام جهانی، گفت: خوشبختانه کشتی‌گیرانی که برای حضور در این مسابقات انتخاب شدند سال‌هاست که در اردوهای تیم ملی حضور دارند و به نظرم از تجربه و پختگی لازم برای کسب نتیجه در جام جهانی برخوردارند. امیدوارم مانند سال های قبل بتوانم دل مردم را شاد کنم. من هم سعی می‌کنم برای تشویق تیم به آبادان بروم.

قاسم رضایی درباره شرایط خودش برای ادامه دنیای قهرمانی، گفت: همانطور که پیش از این اعلام کردم امسال را استراحت می‌ کنم و سال‌های آینده اگر به حضور من نیاز باشد به روی تشک کشتی باز خواهم گشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه