English

چرا کی‌روش مذاکره‌اش با آفریقا را تکذیب نمی‌کند؟

فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی ماه هاست از کی روش به عنوان یکی از گزینه های مربیگری تیم ملی این کشور یاد می کند.

چرا کی‌روش مذاکره‌اش با آفریقا را تکذیب نمی‌کند؟

به گزارش خبرگزاری موج، در تازه ترین اظهار نظر رئیس فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی گفته سرمربی تیم ملی این کشور تا یک هفته دیگر با حضور سرمربی مشخص می شود.

کی روش در ماه های اخیر درگیر دیدار با لژیونرها بوده و هم چنین برنامه ریزی برای بازی با قطر و چین. با این حال حتما فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی مذاکراتی با کی روش داشته که از این مربی به عنوان یکی از گزینه هایش یاد کرده. مهدی تاج - رئیس فدراسیون فوتبال به صراحت گفته کی روش با فدراسیون فوتبال ایران قرار داد دارد و هیچ جا نمی رود و با هیچ جا هم مذاکره نداشته است. اما سرمربی تیم ملی هیچ واکنشی به این خبرها نداشته، در حالی که بعد از انتشار این همه خبر در مورد مربیگری تیم ملی آفریقای جنوبی انتظار می رفت این مذاکره را تکذیب کند!

کی روش اگر بخواهد قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال فسخ کند باید یک میلیون دلار غرامت پرداخت کند و شاید هم او در این زمینه با فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی هماهنگی هایی داشته است. البته این در حد یک پیش بینی است.

اینکه کی روش مذاکره اش با آفریقای جنوبی را تکذیب نمی کند جای تعجب دارد و شاید یک سیاست است که به فدراسیون فوتبال ثابت کند پیشنهاد رسمی دارد. این اثبات دست کم موجب امتیاز گرفتن کی روش از فدراسیون فوتبال می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه