English

مسابقات آزاد اسنوکر رشت با معرفی نفرات برتر به پایان رسید

مسابقات آزاد اسنوکر شهرستان رشت (جام فجر) با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

مسابقات آزاد اسنوکر رشت با معرفی نفرات برتر به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری موج، سارنگ بزرگ‌چنانی عصر امروز در مراسم اختتامیه مسابقات آزاد اسنوکر شهرستان رشت اظهار داشت: در این مسابقات 44 نفر شرکت کردند و 22 نفر به مرحله حذفی راه پیدا کردند.

رئیس هیئت بیلیارد, بولینگ و بولس استان گیلان تصریح کرد: در این مسابقات مصطفی حسینی, مهدی یزدان پرست و حسین هاشم خانی به ترتیب مقام نخست تا سوم را به‌دست آوردند.

بزرگ‌چنانی با بیان اینکه این مسابقات در باشگاه ورزشی گلسا برگزار شد بیان داشت: این مسابقات در سطح کیفی بسیار مناسب برگزار شد و چهره‌های جدیدی در این رشته ورزشی شناسایی شدند.

رئیس هیئت بیلیارد, بولینگ و بولس استان گیلان با بیان اینکه مدت‌ها نگران بودیم که مسابقات ورزشی بیلیارد در رشت برگزار نمی‌شود اذعان داشت: با برگزاری این مسابقات این خلا پر شد.

وی از برگزاری مسابقات جایزه بزرگ اسنوکر در شهرستان صومعه سرا خبر داد و افزود: این مسابقات در بین 16 نفر از برگزیدگان این رشته ورزشی گیلان در صومعه سرا برگزار می‌شود و برای نخستین بار است چنین مسابقاتی برگزار خواهد شد.

بزرگ‌چنانی با بیان اینکه دو تیم شادمان گیلان و کیوبال پاسارگاد گیلان در رقابت‌های لیگ برتر اسنوکر کشور حضور فعال دارند گفت: فوتبال گیلان در لیگ برتر نماینده ندارد ولی در اسنوکر دو نماینده در لیگ برتر داریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه