English

محمدرضا داورزنی:

میزان پاداش المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها همان رقم اعلام شده قبلی است/ امیدواریم این قدردانی عادلانه باشد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: میزان پاداش دریافتی المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها طبق اعلام قبلی صورت خواهد گرفت.

میزان پاداش المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها همان رقم اعلام شده قبلی است/ امیدواریم این قدردانی عادلانه باشد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی درباره مراسم تجلیل از قهرمانان بازی‌هاى المپیک و پارالمپیک و قهرمانان سال 944 ورزش ایران اظهار داشت: این مراسم با حضور رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان صبح فردا (شنبه - 14 اسفند) در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه میزان پاداش دریافتی المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها طبق اعلام قبلی صورت خواهد گرفت، در خصوص پاداش‌های قهرمانان در سال 94 گفت: در خصوص پاداش‌های قهرمانان سال 94 هم براساس نظام‌نامه‌ای که از قبل تهیه و تنظیم شده است، پرداخت‌ها صورت می‌گیرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تجدیدنظر در این نظام‌نامه جهت پرداخت پاداش به مدال‌آوران در سال‌های آینده عنوان کرد: در سال 96 برای برطرف کردن برخی نواقص موجود در آیین‌نامه تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران تلاش می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم از تلاش این قهرمانان به صورت عادلانه قدردانى کنیم.

در مراسم روز شنبه، حسن روحانی رئیس جمهور، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان برخی وزرای هیئت دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونان و مدیران ستادی این وزارتخانه، رؤسای فدراسیون‌های ورزشی، مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها و سایر میهمانان و مقامات کشوری در کنار قهرمانان ایران حضور خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه