English

اختلاف در خانه رقیب ایران/ شاید لیپی اخراج شود

فدراسیون فوتبال چین با انتشار بیانیه‌ای درباره اختلاف‌نظر با مارچلو لیپی و لزوم اتحاد قبل از دو بازی در برابر کره و ایران شفاف‌سازی کرد.

اختلاف در خانه رقیب ایران/ شاید لیپی اخراج شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شانگهای دیلی، فدراسیون فوتبال چین و مارچلو لیپی درباره موضوعات مختلفی به اختلاف‌نظر خوردند.

فدراسیون فوتبال این کشور معتقد است لیپی تاکتیک درستی در تمرینات اجرا نمی‌کند و بهتر است ورود بازیکنان جوان به تیم ملی سرعت کمتری بگیرد. سرمربی ایتالیایی نیز به شدت علیه این مسائل واکنش نشان داده و نارضایتی خودش را از این مسائل اعلام کرده است.

فدراسیون فوتبال چین با انتشار بیانیه‌ای درباره درگیری با مارچلو لیپی نوشت: اختلاف‌نظرهایی با لیپی وجود داشته است و ما نمی‌توانیم این مسائل را انکار کنیم ولی تاکید می‌کنیم چیزی که بیش از هر چیزی اهمیت دارد اتحاد ماست. باید متحد باشیم و بدانیم که دو بازی حساس در انتخابی جام جهانی در پیش داریم که باید با سربلندی از این دو بازی بیرون بیاییم.

در همین حال سایت اسپورت شین از احتمال برکناری مارچلو لیپی به دلیل اختلاف با سران فوتبال این کشور نوشت.

تیم ملی چین از پنج بازی نخست خود در انتخاباتی جام جهانی تنها ۲ امتیاز کسب کرد و اکنون در قعر جدول قرار گرفته است. دو شکست برابر کره و ایران می‌تواند شانس صعود چین به جام جهانی را به طور کامل از بین ببرد و اگر اژدهای قرمز بخواهد شانس صعود به جام جهانی داشته باشد باید از دو بازی برابر کره و ایران امتیاز کامل بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه