English

سرمربی تیم تراکتورسازی:

نمی‌دانم دشمنی‌ها به خاطر من است یا تراکتورسازی

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: برخی افراد به این تیم آمدند و کوه مشکلات ایجاد کردند و از تراکتورسازی همه چیز به‌دست آوردند.

 نمی‌دانم دشمنی‌ها به خاطر من است یا تراکتورسازی

به گزارش خبرگزاری موج، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی تراکتورسازی - سایپا اظهار داشت: شهادت بانوی دو عالم را خدمت همه عزیزان تسلیت می‌گویم و همچنین یک‌بار دیگر یاد شهدای آتش‌نشان را گرامی‌ می‌داریم. به خاطر جایزه اسکار هم به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم. آقای فرهادی یکی از بزرگ‌ترین هنرمندان ایران است. از چند نفر دیگر هم که در بدترین شرایط تراکتورسازی را تنها نگذاشتند، از جمله دکتر دبیری، فرهنگی، نجفی و رحمانی، قائم مقام وزیر صنعت و معدن و تجارت تشکر می‌کنم.

وی افزود: کمک به تراکتورسازی در حوزه اختیارات آنها نبود اما به ما لطف کردند. آقای قاضی‌پور هم جزو اولین نفرات پیگیر در تراکتورسازی هستند. برخی‌ها آمدند و برای تراکتورسازی کوه مشکلات ایجاد کردند و از این تیم همه‌چیز به دست آوردند.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: آمار نشان می‌دهد که سایپا تیم خوبی است. نیم‌فصل اول با سایپای نیم‌فصل دوم متفاوت است. بازی سختی مقابل سایپا خواهیم داشت، اما امیدوارم پرشورها فردا به ما کمک کنند. اینکه ما را در سایر شهرستان‌ها تنها نمی‌گذارند، جای تشکر دارد، اما برای بازیکنان هم سوال است که چرا وقتی نتایج خوبی می‌گیریم، استقبال کمی از بازی‌های ما انجام می‌شود. امیدوارم فردا با کمک پرشورها بازی‌ خوبی انجام بدهیم، اما نتیجه دست خدا است.

قلعه‌نویی درباره دیدار هفته گذشته این تیم مقابل سیاه‌جامگان گفت: مقابل سیاه‌جامگان در نیمه اول خوب نبودیم، اما در نیمه دوم بهتر شدیم. سه امتیاز این دیدار حق ما بود. ما موقعیت‌های زیادی در این دیدار روی دروزاه آنها ایجاد کردیم و حتی بعد از گل اول، باز هم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم.

وی به انتقاد از فضای رسانه‌ای علیه تیم تراکتورسازی پرداخت و گفت: نمی‌دانم این دشمنی‌ها به خاطر امیر قلعه‌نویی است، یا تراکتورسازی و یا هر دو طرف. برخی‌ها می‌خواهند با هر وسیله‌ای به هدف‌شان برسند. در همین باره موضوع محمد ایران‌پوریان و کسر امتیاز، مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرد. اگر بازی را ببریم، یک برنامه ایجاد می‌کنند، اما وقتی که شکست بخورید، مشکلی وجود ندارد. تراکتورسازی جزو تیم‌هایی است که بیشترین آسیب را از داوری دیده است. نمی‌دانم چرا باید این طور باشد که یک مجموعه که در تلاش است نتیجه بگیرد، علیه آن فکر می‌کنند. شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند بعد از بازی با پرسپولیس، تراکتورسازی نمی‌تواند به جدول برگردد، اما با تلاش بازیکنان، توانستیم بازی‌های خوبی انجام دهیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره شناختش از تیم سایپا تصریح کرد: سایپا دو قسمت قوی دارد. این تیم در جلو و عقب زمین بازیکنان خوبی دارد که می‌تواند برای حریفان دردسر ساز باشد.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی اینکه آیا شما موافق رایگان کردن بازی‌های لیگ برتر هستید یا خیر؟ اظهار داشت: ما باید در این رابطه نسبی حرف بزنیم. در انگلیس تیم منچستریونایتد هر شرایطی داشته باشد، بلیت بازی‌هایش پیش‌‌فروش می‌شود، اما در اینجا فکر می‌کنیم زمین‌مان پنج هفته بعد آماده می‌شود، اما پنج هفته بعد هم نمی‌توانیم در ورزشگاه خانگی‌مان بازی کنیم. مثلاً همین ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز وضعیت خوبی ندارد. هوادار برای رسیدن به ورزشگاه باید چند کیلومتر پیاده‌روی کند. این خوب نیست که بازی‌ها رایگان اعلام شود. در فوتبال حرفه‌ای، یک سال قبل بلیت بازی‌های تیم‌شان را پیش‌خرید می‌کنند. با اصل قضیه رایگان کردن بازی‌ها مخالفم، اما با توجه به شرایط اقتصادی کشور و جامعه‌، اگر بازی‌ها رایگان شود، ایرادی ندارد.

وی در ادامه این نشست خبری گفت: امیدواریم فرهنگ واقعی ایران به مردم ما برگردد. مثلا چهارشنبه سوری در گذشته به این شکل نبود.خیلی از سنت‌های مورد تهاجم قرار گرفته، اما امیدوارم اخلاق مداری به فوتبال و جامعه بازگردد تا بتوانیم فوتبال زیبایی را شاهد باشیم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز به قهرمانی امیدوارید؟ خاطرنشان کرد: ما 8 فینال در پیش داریم. انسان با امید زنده است. ما بازی به بازی تلاش می‌کنیم، اما کار را برای ما سخت کردند. با این وجود، با همین نفرات کار را ادامه می‌دهیم. در هر حال باید به این نفرات خسته نباشید بگویم. بچه‌های ما با تمام وجود کمک می‌کنند که تراکتورسازی راه خودش را ادامه بدهد. در دیدار مقابل پرسپولیس، دست و پای ما را بستند و در استخر انداختند و گفتند که شنا کن. ما تلاش خودمان را می‌کنیم که با همین بازیکنان به کارمان ادامه بدهیم. من بازی تیم امیدهای تراکتورسازی را هم تماشا کردم تا اگر لازم باشد، از آنها هم استفاده کنیم.

قلعه‌نویی درباره غایبان تیمش مقابل سایپا گفت: محمد نوری تنها محروم ما برای دیدار فردا است. چند بازیکن جوان هم در حال حاضر کنار ما تمرین می‌کنند. ما در حال حاضر بازیکن مصدوم نداریم اما اگر مصدوم هم باشند، خجالت می‌کشند که این موضوع را به زبان بیاورند.

 وی در پایان با اشاره به عدم حضور محسن بنگر در تمرینات تراکتورسازی خاطرنشان کرد: بالاخره باشگاه تصمیم گرفته که او تمرینات انفرادی‌اش را ادامه بدهد تا از لحاظ جسمانی‌ دچار مشکل نشود. بنگر در اختیار باشگاه است و آنها در مورد او تصمیم‌گیری می‌کنند. من او را در اختیار باشگاه گذاشته‌ام.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه