English

حضور در مسابقه‌های قهرمانی جهان چین، هدف اصلی نعمتی

کماندار برتر سال 2016 گفت: در سال آینده بعد از کسب سلامتی تلاش خواهم کرد در مسابقه‌های قهرمانی جهان که شهریورماه در چین برگزار می‌شود حضور پرافتخاری داشته باشم.

حضور در مسابقه‌های قهرمانی جهان چین، هدف اصلی نعمتی

به گزارش خبرگزاری موج، زهرا نعمتی در حاشیه مراسم اولین سالگرد شهید گمنام فدراسیون جانبازان و معلولان افزود: امروز می‌خواستم با حضور در این مراسم آرامش دوباره خود را کسب کنم زیرا اعتقاد دارم اگر امروز جامعه ما در آسایش و آرامش کامل به سر می‌برد به خاطر تلاش‌های این شهداست.

او در رابطه با کسب عنوان بهترین کماندار سال 2016 گفت: این افتخاری است که تنها متعلق به من نیست بلکه به تمام جامعه ورزشی و زنان کشورمان تعلق دارد که یک بانوی ایرانی توانسته است با کسب چنین عنوانی به قله‌های افتخار دست پیدا کند. ضمن  این که این افتخار نشان از شجاعت زنان ایرانی در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی دارد.

نعمتی ضمن انتقاد از وضعیت صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان افزود: امیدوارم که نگاه این صندوق برای ورزشکاران جانباز و معلول همانند افراد سالم باشد.

کماندار برتر سال در رابطه با پاداش 100 میلیون تومانی خود که هنوز از سوی فدراسیون تیروکمان پرداخت نشده است خاطرنشان کرد:‌ این‌ روزها خبرهای خوبی را از پرداخت پاداش به قهرمانان المپیک و پارالمپیک و همچنین قهرمانانی که در سال‌های گذشته موفق به کسب مدال شدند را می‌شنویم. من امیدوارم در پایان سال شاهد پرداخت این پاداش 100 میلیون تومانی از سوی فدراسیون باشیم در هر صورت چون هر روز خبرهای خوبی را میشنویم من امیدوارم که این اتفاق نیز هرچه سریع‌تر رخ دهد و تا پایان سال من شاهد خبرهای خوبی از سوی فدراسیون تیروکمان نیز باشم.

نعمتی در پایان با اشاره به وضعیت خوب خود و با توجه به آسیب دیدگی که داشت اظهار کرد: دو هفته آینده تمرین‌های خود را آغاز خواهم کرد و تمام تلاشم این است که بتوانم در مسابقه‌های قهرمانی جهان که شهریور در چین برگزار می‌شود حضور پرافتخاری داشته باشم. البته در حال حاضر از شرایط جسمانی خوبی برخوردارم و در حال آماده‌سازی خود برای شرکت در رقابت‌هایی که در سال آینده برگزار می‌شود هستم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه