English

هری کین درباره ماندن یا نماندن در لندن صحبت کرد

مهاجم گلزن تیم ملی انگلیس عنوان کرد در بهترین شرایط فوتبالی خودش است و به هیچ وجه تیمش را ترک نکرد.

هری کین درباره ماندن یا نماندن در لندن صحبت کرد

به گزارش خبرگزاری موج، هری کین در دو بازی اخیر تاتنهام در لیگ برتر توانسته است هت تریک کند و نمایش خوبی برای تاتنهام داشته است.   

او درباره درخشش خود در تیم تاتنهام گفت: فکر می‌کنم تا زمانی که باشگاه رو به جلو می‌رود و پیشرفت می کند، دوست دارم اینجا بمانم. در حال حاضر اوضاع اینگونه است. پس دلیل ندارد به تیم دیگری بروم. انگیزه من در تاتنهام، فتح جام‌هاست. باید جاه‌طلب باشیم، همه چیز در جای درست خود قرار دارد. فکر می‌کنم اکنون در بهترین فرم خودم قرار دارم. گلزنی‌های هفته‌های اخیر من نشان داده است که شرایط بسیار خوبی دارم. یکی از بهترین مربیان دنیا را در اختیار داریم، شاید بهترین مربی و به‌زودی به ورزشگاه بزرگی نقل مکان می‌کنیم.

کین اضافه کرد: آینده درخشانی پیش روی ماست. طی سالیان اخیر مداوم در حال پیشرفت بودیم. شاید می‌توانستیم حتی لیگ را هم فتح کنیم اما همین که در جمع چهار تیم برتر بودیم هم قابل قبول است. در حال حاضر شرایطی داریم که انتظار می‌رود بین چهار تیم باشیم. در غیر این صورت فصل ناامیدکننده‌ای داشتیم. همچنین اگر جامی کسب نکنیم من حس می‌کنم فصل نا امید کننده‌ای را سپری کردیم.

تاتنهام که در لیگ اروپا نیز حذف شده است، اکنون تنها در جام حذفی و لیگ برتر شانس قهرمانی دارد. آنها این هفته توانستند استوک سیتی را با چهار گل از پیش‌رو بردارد که هری کین توانست هت تریک کند و دیگر گل اسپرز را نیز دله الی به ثمر رساند تا شکست برابر لیورپول در آنفیلد جبران شود و تاتنهام موقتا در رده دوم جدول رده بندی قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه