English

سیمونه در اتلتیکومادرید می‌ماند؟

سرمربی اتلتیکومادرید که صحبت‌های زیادی در مورد خروجش از ویسنته کالدرون به گوش رسیده ممکن است باشگاه را ترک نکند.

سیمونه در اتلتیکومادرید می‌ماند؟

به گزارش خبرگزاری موج، ادامه حضور دیگو پابلو سیمونه در اتلتیکومادرید نه به صعود این تیم در لیگ قهرمانان اروپا و نه به جایگاه این تیم در پایان لالیگا بستگی دارد. سرمربی آرژانتینی که تا ۲۰۱۸ با باشگاه مادریدی قرارداد دارد، به مدیران باشگاه اعلام کرد یک فصل دیگر در اتلتیکو خواهد ماند. به همین خاطر سیمونه در حال بررسی برای خرید بازیکن جدید در فصل نقل و انتقالات تابستانی آینده است.

اتلتیکو در رابطه با سیمونه دو گزینه پیش‌رو دارد؛ تمدید قرارداد یا تمدید نکردن آن. با این حال سرمربی آرژانتینی در راستای اهداف انریکه سرسو (رییس باشگاه) عمل می‌کند و به همین خاطر، هیچ‌کس در ماندن سرمربی آرژانتینی شکی ندارد. هدف سیمونه سوم یا حداقل چهارم شدن در لالیگاست. باشگاه مادریدی حتی برنامه تابستان خود را به‌گونه‌ای ریخته است که جایگاه خود را در پایان فصل سوم متصور شده است. اتلتیکو احتمالا اردویی در آمریکا و مکزیک و یا آسیا داشته باشد.

هدف اصلی قرمز و سفیدپوشان حضور مداوم در لیگ قهرمانان است و به همین خاطر شاگردان سیمونه باید در جایگاه سوم قرار بگیرند. در صورت چهارمی باید در پلی‌آف لیگ قهرمانان شرکت کنند و این موضوع در اردو تابستانی مشکل به وجود می‌آورد. این تور برای اتلتیکو اهمیت زیادی دارد چون از این طریق می‌تواند قدرت اقتصادی‌اش را بالا ببرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه