English

کم شدن امیدهای صعود تیم خونه به خونه 

تیم خونه به خونه روز گذشته در دیدار خانگی برابر ایران جوان بوشهر شکست خورد تا امیدهای صعودش کمرنگ تر از قبل شود.

کم شدن امیدهای صعود تیم خونه به خونه 

به گزارش خبرگزاری موج، روز گذشته تیم خونه به خونه در ورزشگاه شهدای هفت تیر میزبان ایران جوان بوشهر بود و در شرایطی که انتظار می رفت با کسب پیروزی خود را بیشتر به تیم های بالای جدول اضافه کند، با نتیجه 2 بر 1 شکست خودرد تا 38 امتیازی باقی بماند و در فاصله 9 امتیازی با صدر جدول امیدهایش برای حضور در مسابقات لیگ برتر کاهش یابد.


این سومین فصل پیاپی است که شرایط برای این تیم متمول خوب پیش نمی رود و مدیران این تیم بارها دست به ایجاد تغییرات در تیم خود زده اند، ولی هیچ یک از این تغییرات هنوز نتوانسته منجر به صعود این تیم به لیگ برتر بشود.


اکبر میثاقیان، فرهاد کاظمی، علیرضا مرزبان و نادر دست نشان از جمله مربیان با تجربه ای بوده اند که در این مدت هدایت این تیم را بر عهده داشته اند، ولی این مربیان نیز که بارها با تیم های مختلف صعود به مسابقات لیگ برتر را در کارنامه خود می بینند هم نتوانسته اند، در خونه به خونه به موفقیت دست یابند.


البته همچنان 8 دیدار از رقابت های این فصل باقی مانده است و با توجه به فشردگی مسابقات و تیم ها در رده های بالایی جدول، هنوز شاگردان نادر دست نشان برای انجام ماموریت خود زمان دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه