English

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

توسعه ورزش همدان و کشور نیازمند وضع قوانین مناسب است

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: قوانین وضع شده در مجلس به پیشرفت ورزش در سال آینده کمک خواهد کرد که انتظار می‌رود قوانین مناسبی وضع شود.

توسعه ورزش همدان و کشور نیازمند وضع قوانین مناسب است

به گزارش خبرگزاری موج، رسول منعم صبح امروز در مجمع انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان همدان با حضور رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: انتخاب رئیس هیئت فوتبال زمینه و بستر پیشرفت این رشته ورزشی را در استان همدان فراهم می‌کند.

وی افزود: توجه به رشته فوتبال می‌تواند زمینه شادابی و رشد جوانان و نوجوانان را فراهم کند که انتظار می‌رود حمایت‌های مالی و معنوی از سوی فدراسیون انجام شود.

منعم با بیان این که هر زمانی فوتبال استان‌ها موفق بوده در پیشرفت سایر رشته‌ها نیز تاثیر داشته است عنوان کرد: فوتبال استان همدان در همه مقاطع و نیز در بخش بانوان حرف‌های زیادی در سطح کشور برای گفتن دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: خوشبختانه ورزش همدان توفیقات زیادی در سال‌های اخیر کسب کرده و در رده برتر استان‌های گروه دو قرار دارد.

منعم با اشاره به اینکه توسعه ورزش به بودجه مناسب نیاز دارد، عنوان کرد: با عنایت دولت و قوانینی که در مجلس تصویب شد از جمله تزریق 1400 میلیارد تومان به ورزش استان‌ها، در سال آینده شاهد پیشرفت گسترده‌ای در ورزش کشور خواهیم بود.

منعم با اشاره به این که هر کاندیدایی در این مجمع رای بیاورد مورد حمایت اداره کل ورزش و جوانان قرار می‌گیرد اظهار داشت: رمز موفقیت فوتبال همدان اتحاد و همدلی بین اعضا و بدنه فوتبال استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه