English

کی‌روش-برانکو؛ دو جشن تولد برای دو دوست سابق

دو مربی خارجی و محبوب شاغل در این روزهای فوتبال ایران در فاصله یک روز باید جشن تولد خود را برپا کنند، مربیانی که در این ماه ها اختلافات عمیقی با هم پیدا کردند.

کی‌روش-برانکو؛ دو جشن تولد برای دو دوست سابق

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت 11 نیوز، مسلما اگر کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ در این مقطع در تهران حاضر بودند برپایی یک جشن تولد مشترک می توانست به تمام کدروت ها و اختلافات آنها پایان دهد اما ...

امروز و فردا تولد دو مربی خارجی فوتبال ایران است. برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس و پروفسور کروات‌ها در تاریخ 28 فوریه 1954 در روستای چاکوتس در یوگسلاوی واقع در شمال کرواسی فعلی به دنیا آمد و امروز تولد 63 سالگی خود را جشن خواهد گرفت اما تنها یک روز بعد از 63 سالگی برانکو، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی و پروفسور پرتغالی‌ها 63 سالگی را پشت سر گذاشته و وارد 64 سالگی خواهد شد.


کارلوس کی روش متولد 1 مارس 1953 در منطقه نامپولای موزامبیک است که در آن زمان تحت سلطه پرتغال قرار داشت. حالا این دو مربی که درگیری های لفظی اخیر آنها به سوژه هفته‌های اخیر فوتبال ایران تبدیل شده تولد خود را به فاصله یک روز و در خارج از ایران جشن می گیرند. برانکو ایوانکوویچ همراه پرسپولیس در امارات حضور دارد و کارلوس کی روش برای سرکشی به وضعیت لژیونر‌های تیم ملی در تور اروپایی به سر می‌برد. چه بسا اگر کی روش و برانکو در ایران بودند برگزاری یک جشن تولد مشترک می‌توانست پایان جالبی بر کدورت شان باشد.


از افتخارات کارلوس کی روش در دوران سرمربیگری می‌توان به یک قهرمانی نوجوانان اروپا، دو قهرمانی جام جهانی جوانان، قهرمانی در جام حذفی و سوپر جام پرتغال و قهرمانی در سوپر جام اسپانیا اشاره کرد و از افتخارات دوران سرمربیگری برانکو هم می‌توان به یک قهرمانی لیگ، جام حذفی و سوپرجام کرواسی، یک قهرمانی در لیگ چین و یک قهرمانی در بازی های آسیایی اشاره کرد.


در رده باشگاهی کی روش روی نیمکت تیم های اسپورتینگ لیسبون، مترو استارز آمریکا، ناگویا ژاپن و رئال مادرید اسپانیا نشسته و برانکو سابقه حضور روی نیمکت تیم های وارتکس، سجستا، و دینامو کرواسی، هانوفر آلمان، شاندونگ چین، الاتفاق عربستان، الوحده امارات و پرسپولیس ایران را دارد. در سطح ملی هم کی روش روی نیمکت تیم های پرتغال، امارات، آفریقای جنوبی و ایران نشسته که موفق شده سه تیم را به جام جهانی برساند اما برانکو فقط نشستن روی نیمکت ایران را تجربه کرده و در مقطعی نیز دستیار بلاژویچ در تیم ملی کرواسی در جام جهانی 1998 بوده است.


به بهانه دو مرد خارجی محبوب فوتبال ایران به سراغ طالع بینی روز تولد کی روش و برانکو رفتیم که طالع آنها جالب توجه بود.


برانکو ایوانکوویچ


طالع بینی متولدین 28 فوریه
نماد نجومی: ماهی
عنصر: آب
روز شانس: پنج شنبه
رنگ شانس: فیروزه ای
سنگ: زمرد کبود
فلز: آلومینیوم
اعداد شانس: ۵، ۹، ۱۰، ۱۲، ۲۵
صفات مثبت: صلح طلب، باهوش، مشتاق، خوش بین، آرمان گرا، درون گرا، تاثیر پذیر، هنر دوست
صفات منفی: بی وفا، ترحم طلب

***

کارلوس کی روش


طالع بینی متولدین 1 مارس
نماد نجومی: ماهی
عنصر: آب
روز شانس: پنج شنبه
رنگ شانس: فیروزه ای
سنگ: زمرد کبود
فلز: آلومینیوم
اعداد شانس: ۳، ۵، ۱۱، ۱۹، ۲۷
صفات مثبت: شجاعت هوشیاری، نظم، شور و شوق، قدرت، دانش، وفادار، محترم، خلاق
صفات منفی: بدبین، ساده لوح

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه