English

سفر مدعیان جنوبی بسکتبال به تهران و اراک

در دومین هفته از مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال دو مسابقه حساس برگزار می‌شود که در اولین دیدار دانشگاه‌ آزاد و پتروشیمی به مصاف هم می‌روند و در دومین پیکار شهرداری اراک میزبان نفت آبادان خواهد بود.

سفر مدعیان جنوبی بسکتبال به تهران و اراک

به گزارش خبرگزاری موج، دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال ایران فردا (دوشنبه) برگزار می‌شود و تیم‌ها در گروه‌های اول و دوم به مصاف هم خواهند رفت. در این هفته تیم‌های نیروی زمینی و شهرداری کاشان استراحت دارند و فردا چهار مسابقه در تهران،‌ گرگان،‌ اراک و شیراز برگزار می‌شود که در حساس‌ترین مسابقه گروه اول دانشگاه‌ آزاد در خانه میزبان پتروشیمی است. دانشگاهی‌ها که بدون یار خارجی و در مسابقه‌ای پرحاشیه و پرشائبه شیمیدر را بردند حالا در خانه باید برابر مدعی اصلی قهرمانی به میدان بروند و مطمئنا کار ساده‌ای نخواهند داشت. باید دید آیا دانشگاه بازهم در خانه شکستی را تجربه می‌کند یا این که می‌تواند دومین تیم لیگ باشد که از سد ماهشهری‌ها می‌گذرد.

دومین دیدار حساس در گروه دوم برگزار می‌شود و شهرداری اراک میزبان نفت آبادان خواهد بود. تقابل تیم مدعی نفت آبادان که این روزها در اوج به سر می‌برد با تیم آماده شهرداری اراک هم می‌تواند بسیار جذاب باشد. دو تیم در این فصل ترکیب خوبی آماده کردند اما هرچقدر نفتی‌ها روند رو به رشدی داشتند مشکلات مالی اراکی‌ها را اسیر خود کرده بود و اجازه نمی‌داد این تیم روزهای خوبش را ادامه بدهد. درست است که مشکلات مالی گریبان‌گیر شهرداری اراک شده اما با این وجود اراکی‌ها در خانه تیمی بسیار قدرتمند هستند و مطمئنا نفت آبادان برابرشان کار آسانی نخواهند داشت.

در دیگر دیدارهای این هفته شهرداری گرگان در خانه به مصاف شیمیدر تهران می‌رود و لوله آ.اس شیراز پذیرای شهرداری تبریز خواهد بود.

برنامه کامل رقابت‌ها:

دانشگاه‌آزاد – پتروشیمی

لوله آ.اس شیراز – شهرداری تبریز

شهرداری اراک – نفت آبادان

شهرداری گرگان – شیمیدر تهران

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه