English

فابرگاس: می‌خواهم ۳۰۰ بازی دیگر در لیگ برتر انجام بدهم

هافبک اسپانیایی چلسی عنوان کرد در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد و می‌خواهد ۳۰۰ بازی دیگر در این تیم انجام بدهد.

فابرگاس: می‌خواهم ۳۰۰ بازی دیگر در لیگ برتر انجام بدهم

به گزارش خبرگزاری موج، چلسی موفق شد با برتری سه بر یک برابر سوانزی یک گام دیگر به قهرمانی زود هنگام در لیگ برتر نزدیک شود. زننده گل نخست آبی‌های لندن در این بازی، سسک فابرگاس بود. او بازی خوبی نیز به نمایش گذاشت و یک بار نیز توپ او به تیر دروازه‌ برخورد کرد.

او بعد از پایان مسابقه گفت‌: خیلی خوشحالم از ابتدا برای تیمم به میدان رفتم. تاکنون ۳۰۰ بازی در لیگ برتر انجام دادم و فکر می‌کنم به اندازه کافی تجربه و پختگی لازم را به دست آوردم. با این حال می‌خواهم ۳۰۰ بازی دیگر در لیگ برتر انجام بدهم. به هیچ وجه نمی‌خواهم به جدایی از چلسی فکر کنم چون شرایط خیلی خوبی در تیمم دارم و دوست دارم در تیمم بمانم.

فابرگاس در پایان گفت‌: خوشحال هستم که فرصت بازی به من رسید. انجام ۳۰۰ بازی در لیگ برتر به این راحتی‌ها به دست نمی‌آید ولی فکر نمی‌کنم که به اندازه کافی پیر شده باشم. می‌خواهم در تیمم بازی کنم و احساس شادابی و طراوت می‌کنم. به اندازه کافی جوان هستم و می‌توانم توانایی‌هایم را هفته‌ به هفته‌ به نمایش بگذارم. از نظر فیزیکی و ذهنی مثل یک پسر بچه هستم و هنوز خیلی از بازی‌های من باقی‌ مانده است.

چلسی باید هفته‌ آینده در داربی کوچک لندن به مصاف وستهام برود و در ادامه‌ خودش را برای بازی در جام حذفی برابر منچستریونایتد آماده کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی