English

آخرین اخبار حریفان اماراتی پرسپولیس و استقلال خوزستان

ترمیم خط دفاعی و حفظ ترکیب اصلی تیم‌های الوحده و الجزیره

تیم‌های الوحده و الجزیره امارات در آخرین تمرین خود به ترمیم خط دفاعی پرداختند و با تاکتیک تهاجمی به مصاف پرسپولیس و استقلال خوزستان می‌روند.

ترمیم خط دفاعی و حفظ ترکیب اصلی تیم‌های الوحده و الجزیره

به گزارش خبرگزاری موج، تیم الوحده امارات حریف پرسپولیس در آخرین تمرین خود به ترمیم خط دفاعی خود و اشتباهاتی که در بازی اول گروه  D لیگ قهرمانان آسیا برابر الریان قطر داشت پرداخت. این تیم اماراتی با اتکا به نقطه قوت خود در خط حمله امیدوار است با تقویت خط دفاعی  از بازی خانگی برابر پرسپولیس استفاده لازم را ببرد.

بازیکنان تیم الوحده امارات در خلال تمرین امروز نیز فیلم دیدار پرسپولیس برابر الهلال عربستان را مشاهده می‌کنند و سپس به مرور برنامه‌های تاکتیکی سرمربی هلندی خود خواهند پرداخت. تیم‌های الوحده و پرسپولیس تهران سه‌شنبه هفته جاری در دومین بازی گروه D لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند. در دیگر دیدار این گروه الهلال عربستان میزبان الریان قطر است.

تیم الجزیره امارات حریف تیم استقلال خوزستان نیز که همانند تیم الوحده در دیدار هفته اول  لیگ قهرمانان آسیا برابر لخویای قطر شکست خورده بود امیدوار  به کسب 3 امتیاز خانگی بازی با حریف ایرانی‌اش است.این تیم اماراتی نیز برنامه اصلی خود در تمرینات پیش از بازی با استقلال خوزستان را به ترمیم خط دفاعی اختصاص داده است.

تیم‌های الوحده و الجزیره با همان ترکیب اصلی دیدارهای هفته اول لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس و استقلال خوزستان قرار می‌گیرند. تیم الجزیره فردا (دوشنبه) در دومین بازی گروه B لیگ قهرمانان آسیا پذیرای استقلال خوزستان است. در دیگر دیدار این گروه الفتح عربستان میزبان لخویای قطر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه