English

فابرگاس سرانجام در مورد آینده‌اش صبحت کرد

هافبک اسپانیایی چلسی که زیاد در ترکیب ثابت این تیم به بازی گرفته نمی‌شود، در مورد آینده‌اش صحبت کرد.

فابرگاس سرانجام در مورد آینده‌اش صبحت کرد

به گزارش خبرگزاری موج، سسک فابرگاس یکی از بازیکنان نیمکت‌نشین چلسی است که کمتر فرصت بازی در ترکیب اصلی به او می‌رسد. فابرگاس اما هرگاه در ترکیب آبی‌های لندن به بازی گرفته شده است، انتظارات را برآورده کرده و چند گل حساس هم برای تیمش به ثمر رسانده است. این اتفاق‌ها موجب نشده است آنتونیو کونته او را در ترکیب ثابت تیمش به میدان بفرستد.

فابرگاس که در تنها پنج دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفته است، از تیم‌هایی در لیگ چین و آمریکا نیز پیشنهاد دارد اما او اعلام کرد فصل آینده نیز در این تیم بازی خواهد کرد. سسک درباره این موضوع گفت: شرایطم در چلسی نسبت به ۶ ماه قبل خیلی فرق کرده است. می‌خواهم در چلسی بمانم و خودم را با این چالش آزمایش کنم. وقتی بازیکنی در ترکیب تیمش به میدان نمی‌رود، شایعات زیادی درباره او به گوش می‌رسد ولی من یک ثانیه هم وقت خودم را صرف شایعات روزنامه‌ها نکردم. باید تاکید کنم ۱۰۰ درصد برای فصل آینده در چلسی خواهم ماند. از رقابت کردن نمی‌ترسم و تلاش می‌کنم ثابت کنم که شایسته بازی کردن بیشتر هستم.

فابرگاس ادامه داد: بازیکنی نیستم که وقتی دو بازی نیمکت نشین باشم، به این فکر کنم که از چلسی بروم. می‌خواهم خودم را با این چالش آزمایش کنم که شرایط تیم را بهتر کنم. ویژگی هایی دارم که باعث می‌شود چلسی من را بازی بدهد. به همین خاطر امیدوار هستم بار دیگر جایگاه خود را در تیم به دست بیاورم. به این فکر می‌کنم در پایان فصل دومین قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کنم. در ادامه تلاش خواهم کرد تا در فصل آینده بیشتر در ترکیب تیم به میدان بروم و رقابت کنم.

چلسی امروز باید در لیگ برتر انگلیس برابر سوانزی به میدان برود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه